Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Zasady bezpiecznego korzystania z komputera

Zasady bezpiecznego korzystania z komputera

0
Jak korzystanie z komputera wpływa na nasze zdrowie.

Komputer nie jest zwyczajnym elementem wyposażenia! W dzisiejszych czasach spędzamy coraz więcej wolnego czasu przed komputerem, żeby kontaktować się przyjaciółmi i pisać emaile, surfować po Internecie, korzystać z portali społecznościowych i oglądać telewizję online. Komputer naprawdę stwarza liczne możliwości dla każdego, ale jak wpływa na nasze zdrowie?

Dobra wiadomość jest taka, że jak dotąd nie znaleziono dowodów wskazujących, że rozsądne korzystanie z komputera może zaszkodzić nam lub naszym rodzinom. Ale i tak zalecane są pewne środki ostrożności.


• Bardzo ważna jest odpowiednia postawa, aby chronić mięśnie i stawy. Powinniśmy upewnić się, że nasze łokcie są ustawione pod kątem 90 stopni, a krzesło, na którym siedzimy ma dobre oparcie dla pleców.


• Jeżeli to możliwe, ustaw monitor w odległości 60 cm, ponieważ to ułatwi naszym oczom koncentrację.


• Rób regularne przerwy, aby dać odpocząć oczom i rozciągnąć ciało. Znasz lepszy pretekst do wypicia filiżanki herbaty?


• Najczęstsze problemy związane z korzystaniem z komputera obejmują bóle spowodowane powtarzającym się lub ciągłym napięciem (np. zapalenie pochewki ścięgna) i zespół cieśni nadgarstka (drętwienie wierzchu dłoni). Problemy te są spowodowane niewielkimi i powtarzalnymi ruchami dłoni. Aby chronić dłonie i nadgarstki, zaciśnij pięść, a następnie co jakiś czas rozciągaj palce.


• Pamiętaj o mruganiu! Główną przyczyną przemęczenia oczu jest ich suchość.

Profesjonalna rada:
kiedy korzystasz z komputera, upewnij się, że twoje oczy znajdują w jednej linii z górną krawędzią obudowy monitora. Jeżeli siedząc przed komputerem możesz spojrzeć ponad obudową monitora, oznacza to, że monitor znajduje się zbyt nisko - przez to będziesz wyciągać i nadwyrężać szyję, co spowoduje ból. Aby ustawić odpowiednią wysokość monitora, ułóż pod nim kilka książek lub innych twardych przedmiotów. Jeżeli z tego samego komputera korzysta kilku różnych użytkowników, sprawdź, czy monitor jest umieszczony na odpowiedniej wysokości przed tobą, zanim zaczniesz pracę przy komputerze.

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie