Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Sen w ujęciu naukowym

sen-w-ujeciu-naukowym
0
Wszyscy doskonale wiemy, że porządny sen nie tylko dodaje nam energii do działania następnego dnia, ale również korzystnie wpływa na inne aspekty naszego życia. Sen to kluczowy czynnik, który wpływa na nasze zdrowie psychiczne i duchowe oraz na równowagę emocjonalną.

Osiągnięcia i sen
Czy często odczuwasz nagły przypływ energii? Z pewnością porządny sen Ci ją zapewni.

Badania dowodzą, że sen poprawia koncentrację, zwiększa zdolność do wykonywania powierzonych zadań - od skomplikowanych obliczeń począwszy, aż po prowadzenie auta.

Dotyczy to nie tylko poprawy umiejętności umysłowych, ale także osiągnięć fizycznych, takich jak: szybszy bieg, większa wytrzymałość, niższe tętno czy wyższy poziom energii podczas wykonywania ćwiczeń.

Inne korzyści
Głęboki sen pozwala naszemu ciału się zregenerować, a ponadto odgrywa znaczącą rolę w naszym fizycznym, psychicznym oraz emocjonalnym funkcjonowaniu (Dotyczy to każdego z nas!)
Sen poprawia pamięć. Badania dowodzą, że osoby, które dobrze przespały noc, łatwiej zapamiętywały nowe słowa w porównaniu z osobami, które nie wypoczęły należycie podczas snu.

Sen a nasze zdrowie
Sen korzystnie wpływa na Twoje zdrowie fizyczne. Jak to możliwe? Wszystko dzięki wzmocnieniu odporności oraz skuteczniejszej walce z infekcjami.
Zgodnie z wynikami badań kliniki Mayo, głęboki sen może korzystnie wpływać na metabolizm cukru i obniżyć ryzyko zachorowania na cukrzycę. „Zdrowy sen wywiera pozytywny wpływ na kontrolę poziomu cukru we krwi, zarówno u osób zdrowych, jak i chorych na cukrzycę".

Sen pomaga również zapobiegać chorobom układu krwionośnego, takim jak nadciśnienie, choroby serca oraz udar.

Gdyby powyższe argumenty były dla Ciebie niewystarczające, to wiedz, że sen niweluje także ryzyko przedwczesnej śmierci. Badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych jednoznacznie wykazały, że osoby, które przesypiały średnio przynajmniej 7 godzin na dobę, żyją dłużej.(Nie przejmuj się, jeżeli śpisz odrobinę krócej lub dłużej niż liczba godzin uwzględniona w badaniu).

Kobiety i sen
Badania naukowe wykazują, że kobiety częściej niż mężczyźni cierpią na zaburzenia snu. Dzieje się tak na skutek zmian hormonalnych, które zachodzą w ciele kobiety w trakcie jej życia. Ciąża, macierzyństwo, menopauza oraz zmiany w trakcie cyklu menstruacyjnego mogą zakłócać sen.

Jedna rzecz nie powinna nigdy zakłócić Twojego spokojnego snu, a mianowicie przeciekająca podpaska podczas miesiączki.

Tył nowych podpasek Always Ultra Night jest o 60% szerszy* i został zaprojektowany tak, aby pozostawały one zawsze na swoim miejscu, niezależnie od tego, jak dużo się ruszasz. Zapewniają do 100% ochrony przed przeciekaniem.

Podczas gdy nikt - nawet najlepsi naukowcy - nie zna wszystkich odpowiedzi, robimy wszystko, aby zapewnić Ci porządny, głęboki sen, na który po prostu zasługujesz.

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie