Inicjatywa marki Head & Shoulders ZACZNIJ DZIEŃ Z CZYSTĄ GŁOWĄ

Zdrowie i nastrój
4/02/2021


Według badań przeprowadzonych dla marki Head & Shoulders, ponad połowa Polaków (59 proc.) zmniejszyła swoją aktywność fizyczną od czasu wybuchu pandemii i wprowadzenia ograniczeń w przemieszczaniu się i jednocześnie zdecydowana większość z nich, 75 proc., przyznaje, że łatwiej byłoby im wrócić do rozpoczęcia lub wznowienia aktywności fizycznej w towarzystwie innych osób – partnerów lub przyjaciół – których brak na co dzień odczuwa aż 72 proc. społeczeństwa.

Dlatego w czasie odmrażania gospodarki i stopniowego wychodzenia z ograniczeń kwarantanny, Head & Shoulders zachęca Polaków do codziennej, wspólnej gimnastyki porannej, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich zasad dystansu fizycznego w ramach akcji "Zacznij dzień z czystą głową" #RazemWracamyDoFormy #CzystaGłowa.

W ramach dwutygodniowego programu treningowego, marka Head & Shoulders motywuje odbiorców do porannej rozgrzewki w towarzystwie znanych i lubianych sportowców, prezenterów i aktorów min. Macieja Dowbora, Hanny Lis, Małgorzaty Ohme, Rafała Maślaka i innych.

Jednocześnie, od początku epidemii, marka Head & Shoulders działa na rzecz walki z kryzysem epidemiologicznym z Polskim Czerwonym Krzyżem dostarczając artykuły higieny osobistej do ratowników medycznych w całym kraju, którzy w obliczu obecnego kryzysu znajdują się w cięższej sytuacji niż kiedykolwiek.