Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Czy w czasie miesiączki masz problem ze snem?

problem-ze-snem-w-czasie-miesiaczki
0
Ból głowy, problemy ze skórą, skurcze i bóle menstruacyjne w nocy, zaburzenia snu… Brzmi znajomo? Poznaj skuteczne sposoby radzenia sobie z tymi dolegliwościami.

Niezależnie od tego, czy masz problem z zasypianiem, czy śpisz niespokojnie przez całą noc, ten problem ma związek z miesiączką. Hormony, które odpowiadają za cykl menstruacyjny, czyli estrogen i progesteron, są przyczyną problemów, ponieważ wywierają one wpływ na Twój sen.  Oczywiście sen może sprawiać problemy również ze względu na skurcze, uczucie wzdęcia, ból pleców czy głowy, jak również obfite krwawienie, nie wspominając już o obawie przed przeciekaniem. Poznaj problemy, z jakimi możesz się borykać w trakcie miesiączki oraz rozwiązania, które pomogą Ci zapomnieć o konieczności liczenia owiec przed snem i wreszcie pozwolą porządnie Ci się wyspać.

Problem: Jest Ci gorąco i odczuwasz niepokój
Powód: Po owulacji temperatura Twojego ciała może wzrosnąć, dlatego też w sypialni możesz czuć uderzenia gorąca. Niektórzy eksperci twierdzą, że temperatura Twojego ciała po owulacji może wzrosnąć nawet o pół stopnia, a tak naprawdę najlepiej śpimy wówczas, gdy temperatura naszego ciała jest lekko obniżona.
Rozwiązanie: Utrzymuj odpowiednią temperaturę w sypialni oraz wybierz lekką, bawełnianą pościel. Możesz także przechytrzyć swój organizm biorąc przed snem ciepłą kąpiel lub prysznic. To może wydawać się zaskakujące, ale różnica temperatury pomiędzy ciepłą wodą oraz chłodniejszą sypialnią, przyczyni się do obniżenia temperatury Twojego ciała, a w ten sposób pomoże spokojnie zasnąć.

Problem: Zamartwianie się powoduje problemy ze snem
Powód: Niezależnie od tego, czy jest to zdenerwowanie związane z zespołem
napięcia przedmiesiączkowego, czy też obawa przed przeciekaniem, nic dziwnego, że Twój umysł nie może się wyciszyć.
Rozwiązanie: Podpaski Always Ultra Extra Night ze skrzydełkami zapewniają do 10 godzin ochrony przed przeciekaniem, co w praktyce oznacza jeden problem mniej. Proste asany jogi oraz techniki relaksacyjne, praktykowane tuż przed snem, mogą również pomóc odprężyć ciało i uspokoić umysł.

Problem: Za dużo zjadłaś przed snem
Powód: W czasie miesiączki może dopisywać Ci apetyt, co w praktyce oznacza podjadanie pizzy lub lodów późnym wieczorem. Problem w tym, że takie wieczorne przekąski mogą spowodować uczucie pełności, jak również utrudniać zasypianie.
Rozwiązanie: Jeżeli musisz coś zjeść przed pójściem spać, zrezygnuj z tłustych oraz słodkich przekąsek na rzecz czegoś małego oraz lekkostrawnego. To może być banan lub miseczka naturalnego, greckiego jogurtu.

Problem: Przespałaś noc, ale rano wciąż czujesz się zmęczona
Powód: Zmiany hormonalne mogą zakłócać fazy głębokiego snu, co oznacza, że jeżeli przespałaś osiem godzin, sen wcale nie będzie wystarczająco regenerujący dla Twojego organizmu.
Rozwiązanie: Ćwiczenia fizyczne wspierają głęboki, odprężający sen. Aktywność fizyczna nie tylko pomaga skutecznie zasnąć, ale także redukuje stres i dodaje energii. Zatem jesteś na zwycięskiej pozycji.

Problem: Nie mogę zasnąć
Powód: W trakcie okresu automatycznie obniża się poziom progesteronu. To może spowodować trudności z zasypianiem, ponieważ progesteron ułatwia zasypianie.
Rozwiązanie: W dni poprzedzające miesiączkę, staraj się chodzić spać i budzić się o tej samej porze – to z pewnością ułatwi zasypianie. Zachowanie takiego rytmu może być jednak trudne, zwłaszcza w trakcie urlopu…

Jakie są Twoje najlepsze sposoby dotyczące skutecznego zasypiania? Podziel się z nami swoim doświadczeniem korzystając z funkcji komentarza znajdującego się poniżej, a więcej pomysłów na przetrwanie tego trudnego czasu znajdziesz na stronie Always.

 

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie