Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Jak zmniejszyć dyskomfort podczas okresu

Dla Ciebie od Naturella
jak-zmniejszyc-dyskomfort-podczas-okresu
0
Podczas miesiączki warto dać sobie trochę wytchnienia i poświęcić czas na zadbanie o własny komfort i samopoczucie.

Kiedy dobrze się czujesz i masz więcej energii od razu lepiej wyglądasz.

Podczas miesiączki warto podarować sobie odrobinę luzu i zadbać o własny komfort i dobre samopoczucie. Kiedy dobrze się czujesz, masz więcej energii i lepiej wyglądasz. Podczas okresu powinnaś czuć się dobrze we własnej skórze, być sobą i emanować pozytywną energią, tak jak we wszystkie inne dni. Jeśli będziesz się dobrze czuła, otoczenie na pewno to zauważy. Poniżej znajdziesz kilka porad, dzięki którym poczujesz się lepiej podczas „tych dni":

  • Odżywiaj się zdrowo i pij dużo wody
  • Ćwicz, trenuj i spaceruj
  • Zadbaj o przyjemne zapachy w domu
  • Relaksuj się przy ulubionej muzyce
  • Weź długą, odprężającą kąpiel
  • Wysypiaj się

Odżywiaj się zdrowo i pij dużo wody
Odpowiednia, zbawienna dieta dla zdrowej skóry, powinna zawierać warzywa np. marchew oraz rośliny warzywne np. szpinak. Warto pamiętać o żółtych i pomarańczowych owocach np. morelach. Niezbędnymi elementem diety są także pomidory, orzechy, łosoś oraz inne tłuste ryby. Jeśli chcesz zachować piękną i zdrową skórę pij ok. 1 litra wody dziennie.

Ćwicz, trenuj i spaceruj
Eksperci zgadzają się, że podstawą zdrowia jest ruch. Choć leżenie na kanapie może być bardziej kuszące to piknik, spacer lub przejażdżka na rowerze będą dla ciebie znacznie zdrowsze. Ciesz się świeżym powietrzem, ale zanim wyjdziesz na słońce upewnij się, że jesteś dobrze zabezpieczona przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Nie zapominaj o kapeluszu, okularach przeciwsłonecznych oraz o kremie z filtrem UV.

Zadbaj o przyjemny zapach w domu
Niektóre zapachy poprawiają samopoczucie. Może lubisz znajomy zapach kawy lub piekącego się chleba? Zapach świeżych kwiatów również wywoła dobry nastrój, a piękny bukiet ożywi Twój pokój.

Relaksuj się przy ulubionej muzyce
Muzyka pomaga rozładować napięcie i poprawia nastrój. Znajdź miejsce, w którym będziesz mogła odpocząć przy ulubionych dźwiękach. Skup się na muzyce i nie myśl o niczym innym. Zapewni ci to pozytywne samopoczucie i nastawienie do życia.

Weź długą, odprężającą kąpiel
Gorąca kąpiel to przyjemny, relaksujący rytuał po ciężkim dniu pełnym napięć i stresów. Zorganizuj sobie domowe SPA - włącz spokojną muzykę i zapal kilka świec zapachowych.

Delektuj się filiżanką ziołowej herbaty
Niektórym kobietom ciepły napój bardzo pomaga się zrelaksować. Zaparz ziołową herbatę, np. rumiankową i spróbuj się odprężyć.

Wysypiaj się
Odczuwasz zmęczenie? Dorośli potrzebują od 7 do 9 godzin snu na dobę. Jeśli nie wysypiasz się w nocy, krótka drzemka w ciągu dnia poprawi Ci humor, czujność i koncentrację. Sen pomoże Ci zregenerować siły potrzebne na cały następny dzień.

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie