Vizir

Vizir to jedna z wiodących marek środków do prania na krajowym rynku, oferowana przez koncern Procter & Gamble. Proszki, kapsułki i płyny w charakterystycznych pomarańczowych opakowaniach towarzyszą polskim rodzinom już od ponad 3 dekad. Dzięki wyjątkowym formułom piorącym, każdego dnia skutecznie zaspokajają ich potrzeby w zakresie usuwania zabrudzeń, zapewnienia olśniewającej bieli i utrzymania intensywności kolorów.

Oferta

Vizir oferuje portfolio produktów podstawowych (Allin1) oraz premium (Platinum). Choć marka kojarzy się z hasłem „bielsze nie będzie”, oprócz wariantu Alpejska Świeżość do białych i jasnych tkanin, klienci mają do dyspozycji także linię Kolor, a miłośnicy ciemnych tkanin – kapsułki Vizir Platinum PODS® +Świeżość Lenor. Osoby poszukujące dodatkowej wydajności i efektów mogą sięgnąć po nowo wprowadzoną linię Vizir Platinum +Fairy Efekt, dostępną zarówno w formie kapsułek jak i proszku, w wariancie do białych i jasnych oraz kolorowych ubrań, umożliwiającą usuwanie tłustych plam już w pierwszym praniu. Małe i średnie paczki kapsułek są dostępne w kartonowych opakowaniach: na półkach sklepowych można znaleźć pomarańczowe kartonowe pudełka ECOCLIC®, wykonane w 70 procentach z włókien pochodzących z recyklingu i posiadające certyfikat FSC.

„Ubrania od serca”

Obok innowacyjnej oferty w DNA marki wpisane są także działania pomocowe. W 2017 roku Vizir, we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, zainicjował w ramach Funduszu Korczaka własny program charytatywny „Ubrania od serca”. Projekt ma na celu wsparcie placówek opiekuńczo-wychowawczych w wysiłkach na rzecz zmniejszenia nierówności pomiędzy ich podopiecznymi a rówieśnikami wychowującymi się w rodzinach biologicznych. Organizatorom przyświeca idea, że każde dziecko powinno mieć równe szanse kształtowania swojej przyszłości i nawet najmniejsza pomoc jest ważna. Każdy, kto kupi wybrane produkty marki Vizir w opakowaniach z pomarańczowym sercem, staje się fundatorem bonów na samodzielny zakup nowych ubrań przez najbardziej potrzebujące dzieci.

logo