Mój koszyk

Odnoszący sukcesy

Hourra

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

P&G niesie pomoc najbardziej dotkniętym kryzysem oraz tym, którzy im pomagają

P&G niesie pomoc najbardziej dotkniętym kryzysem oraz tym, którzy im pomagają

0

Procter & Gamble w dobie pandemii COVID-19 wzmacnia działania pomocowe. Firma, której produkty znajdują się w miliardach domów na całym świecie, intensyfikuje działania, w duchu swojej kluczowej misji: poprawy jakości codziennego życia. Obecnie, w dobie walki z pandemią koronawirusa, oznacza to przede wszystkim niesienie pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują, a także wspieranie ludzi i organizacji, którzy taką pomoc niosą.

  • Łączna wartość pomocy w Polsce to ponad półtora miliona złotych – przekazana w formie produktów oraz wsparcia finansowego
  • By skutecznie dotrzeć do najbardziej potrzebujących, P&G współpracuje ze swoim długoletnim partnerem – Polskim Czerwonym Krzyżem. W ramach tej współpracy firma przekazuje np. produkty marki Gillette i head & shoulders dla ratowników medycznych
  • Należąca do koncernu marka Always wspiera Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych – finansując linię ze wsparciem psychologicznym dla pielęgniarek i położnych. Przekazano także środki na zakup sprzętu ochrony osobistej
  • Łączna wartość wsparcia przekazanego globalnie przez P&G wynosi ponad 15 mln USD

Nadszedł czas na to, aby cały świat zjednoczył się w walce z pandemią COVID-19 – solidarność jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Jako marka Always dajemy z siebie wszystko, by zapewnić dostępność produktów używanych w trakcie miesiączki. Produkujemy podpaski i jak najszybciej wysyłamy je do sklepów. Podejmujemy również dodatkowe kroki, by wspierać najbardziej potrzebujących oraz pracowników służby zdrowia poprzez współpracę z naszymi partnerami zajmującymi się działalnością charytatywną. Współpracujemy między innymi z:

  • Naczelną Izbą Pielęgniarek i Położnych przy prowadzeniu infolinii dla pracowników służby zdrowia oraz dostarczaniu środków ochrony osobistej położnym i pielęgniarkom domowym, tak by chronić je przed wirusem SARS-CoV-2, gdy odwiedzają pacjentów w ich domach.
  • Polskim Czerwonym Krzyżem, by odpowiednio wyposażyć szpital polowy dla pacjentów zarażonych wirusem SARS-CoV-2, który ma posłużyć jako wsparcie dla szpitali w Lublinie, w południowo-wschodniej Polsce.
  • Fundacją POLSAT przy (i) zakupie respiratorów oraz środków ochrony osobistej dla szpitala powiatowego w Szczecinie, w północno-zachodniej Polsce oraz (ii) przy zakupie respiratorów i środków ochrony osobistej dla szpitala specjalistycznego w Krakowie.

Darowizna wyniosła przeszło 850 000 złotych (ponad 200 000 USD).

Inicjatywa marki Head & Shoulders ZACZNIJ DZIEŃ Z CZYSTĄ GŁOWĄ
#CzystaGłowa #RazemWracamyDoFormy

Według badań przeprowadzonych dla marki Head & Shoulders, ponad połowa Polaków (59 proc.) zmniejszyła swoją aktywność fizyczną od czasu wybuchu pandemii i wprowadzenia ograniczeń w przemieszczaniu się i jednocześnie zdecydowana większość z nich, 75 proc., przyznaje, że łatwiej byłoby im wrócić do rozpoczęcia lub wznowienia aktywności fizycznej w towarzystwie innych osób – partnerów lub przyjaciół – których brak na co dzień odczuwa aż 72 proc. społeczeństwa. Dlatego w czasie odmrażania gospodarki i stopniowego wychodzenia z ograniczeń kwarantanny, Head & Shoulders zachęca Polaków do codziennej, wspólnej gimnastyki porannej, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich zasad dystansu fizycznego w ramach akcji "Zacznij dzień z czystą głową" #RazemWracamyDoFormy #CzystaGłowa. W ramach dwutygodniowego programu treningowego, marka Head & Shoulders motywuje odbiorców do porannej rozgrzewki w towarzystwie znanych i lubianych sportowców, prezenterów i aktorów min. Macieja Dowbora, Hanny Lis, Małgorzaty Ohme, Rafała Maślaka i innych. Wszystkie treningi są dostępne na platformie www.czystaglowa.onet.pl.

Jednocześnie, od początku epidemii, marka Head & Shoulders działa na rzecz walki z kryzysem epidemiologicznym z Polskim Czerwonym Krzyżem dostarczając artykuły higieny osobistej do ratowników medycznych w całym kraju, którzy w obliczu obecnego kryzysu znajdują się w cięższej sytuacji niż kiedykolwiek.

Gillette – Wspieramy tym, co mamy najlepsze

Gillette, marka należąca do Procter & Gamble w dobie pandemii COVID-19 realizuje działania wspierające tych, którzy tego najbardziej potrzebują. Brand, którego produkty znajdują się w łazienkach na całym świecie, razem z innymi markami koncernu podjęła działania w duchu swojej kluczowej idei dzielenia się tym co najlepsze. W dobie walki z pandemią koronawirusa, oznacza to niesienie pomocy potrzebującym, a także wspieranie ludzi i organizacji, którzy taką pomoc niosą.

Marka Gillette należąca do koncernu Procter & Gamble udziela pomocy pracownikom służby zdrowia na świecie poprzez darowizny produktowe i wsparcie finansowe. Za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża przekazała swoje produkty ratownikom medycznym w całej Polsce.

Doceniając pracę służb ratunkowych marka zaprosiła do współpracy Pawła Giela – do niedawna profesjonalnego piłkarza, którego życie nabrało nowego tempa, gdy został ratownikiem medycznym w Państwowym Pogotowiu Ratunkowym, a także strażakiem w Państwowej Straży Pożarnej – jednostce ratowniczo-gaśniczej nr 4 w Warszawie.

Zawodowo pełni obie te funkcje, a piłka pozostała jego pasją. Choć sport nadal zajmuje ważne miejsce w jego życiu, obecnie jego głównym celem nie jest już zdobywanie kolejnych goli wraz ze swoja drużyną, a ratowanie życia i pomoc potrzebującym.

Gillette wierzy, że charakter to suma doświadczeń zebranych przez całe życie i takie postawy chce promować, wspierając Pawła Giela – bohatera dnia codziennego, który swoim zachowaniem nie tylko wspiera innych i potrafi się oddać pomocy, ale także skutecznie łączy pracę z pasją, dając siebie 100% tego, co najlepsze.

Marka Fairy jest dumna z bycia częścią programu P&G Stepping Up As a Force for Good Initiative. Współpracując z Polskim Czerwonym Krzyżem przekazaliśmy produkty codziennego użytku tym społecznościom, które zostały najbardziej dotknięte przez COVID-19. Połączmy siły, aby wesprzeć życie tysięcy ludzi.

0
10.00
Kup Fairy Platinium Plus a zwrócimy Ci 10 zł (nie dotyczy opakowań zawierających 8 szt.)

Dodaj komentarz

Zgoda na pliki cookie