Mój koszyk

Odnoszący sukcesy

Hourra

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Jesienia w dobrej formie i doskonalym humorze!

Jesienia w dobrej formie i doskonalym humorze!

0
Jesień nie musi oznaczać kiepskiego samopoczucia i nastroju. To prawda, że bywa szaro, szybko robi się ciemno i częściej łapią nas przeziębienia, ale jest wiele sposobów, żeby poczuć się lepiej. Oto kilka z nich.
Zacznij od tego, co najbardziej widoczne. Wykorzystaj moc kolorów. Przejrzyj szafę lub zrób sobie  prezent. Chyba nic tak nam, kobietom, nie poprawia humoru jak zakupy! W tym sezonie modna jest zieleń, fuksja, cytryna, lawenda i tradycyjnie już czerwień. Jaki kolor wybierzesz? Zieleń to symbol świeżości, relaksu, a osoby wybierające ten kolor postrzegane są jako godne zaufania. Żółty „wysyła” informacje o optymizmie i życzliwości. Z kolei bardzo kobieca fuksja podkreśla, że jesteś pewna siebie i wiesz czego chcesz i co robisz. Fiolet natomiast to oznaka luksusu a równocześnie kolor, który sprzyja relaksowi. Czerwień to oczywiście kolor miłości oraz dużej dawki energii. Modne są połączenia tych kolorów lub zestawy solo. A może zdecydujesz się na nowe dodatki do mieszkania? Wybieraj jasne beże, szarości, pastele. Poduszki, koce, zasłony w takim odcieniu sprawią, że od razu zrobi się jaśniej. A przyjemne, ciepłe światło doda mieszkaniu przytulności.

Witaminowy zastrzyk

Warto, by barwne było też jesienne menu. Bogata w witaminy dieta uchroni nas przed przeziębieniami. Sałatki, kasze z dodatkiem warzyw i aromatycznych ziół oraz królowe jesiennego stołu – zupy – jest w nich wszystko co najlepsze dla naszego organizmu: sycą, smakują, rozgrzewają i wspomagają odporność. Wykorzystuj do ich przyrządzenia bataty (źródło witamin A, C i błonnika), dynię (bogactwo witamin A, B1, B2, C, PP, fosforu, żelaza, wapnia, potasu i magnezu), buraki (źródło żelaza) czy fasolę, która opóźnia proces starzenia i działa antystresowo. Dodatkową zaletą zup jest aromat rozchodzący się po całym domu. Potrafi ukoić nerwy. Podobnie jak jesienne napary, soki i nalewki. Najbardziej popularny sok z malin wzmocni nasz organizm dzięki bogactwu witamin (m.in. C, E, B1, B2, B6), nalewka z owoców czarnej porzeczki może być wsparciem podczas leczenia infekcji górnych dróg oddechowych, a napar z jej liści pomoże oczyścić organizm z toksyn.

Więcej endorfin!

Myślisz, że jesienna aura nie sprzyja fizycznej aktywności? Nic bardziej mylnego. Spacer, marsz z kijkami, lekki trucht – wszystko to jest dla Ciebie, jeśli tylko odpowiednio się ubierzesz. Koniecznie zadbaj o przeciwwiatrową, oddychającą kurtkę oraz wygodne legginsy i jesteś gotowa. Nie chcesz wychodzić? Poruszaj się w domu w towarzystwie swojego ulubionego trenera, na pewno znajdziesz jego zajęcia na YouTube. Możesz też do wspólnych ćwiczeń zaprosić przyjaciółkę.    
0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie