Hura!

hooray

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci e-mail.

Zamknij

Mój koszyk

Twoje próbki

Wybierz próbkę do zamówienia

cashback

Sprawdź dostępne oferty dostosowane do Ciebie!

Wybierz swój adres wysyłki

Zdrowy zimowy sen

DesktopImage
0
slideshow-image

Ile czasu przeznaczamy na sen?

Na skutek natłoku obowiązków większość mam cierpli na chroniczny brak snu, w związku z czym przesypia zaledwie 5-6 godzin na dobę. Z perspektywy czasu to może niekorzystnie wpływać na stan zdrowia.

slideshow-image

Ile snu na dobę tak naprawdę potrzebujemy?

Każdy z nas - nawet zabiegane mamy - potrzebuje 7-9 godzin snu na dobę, aby móc normalnie funkcjonować. Mniej niż 4 godziny snu na dobę mogą zagrażać naszemu życiu.

slideshow-image

Jaka jest zależność pomiędzy snem a sezonową depresją?

Zmiana pomiędzy jesienią oraz zimą może powodować sezonową depresję. Jest to przypadłość charakterystyczna w okresie zmiany pór roku, a zwłaszcza z nadejściem zimy. Do typowych objawów należą: obniżenie nastroju, częste drzemki, jak również nadmierne objadanie się.

slideshow-image

Co mogę zrobić, aby moje dziecko dobrze spało zimą?

• Wybierz ciepłe, flanelowe prześcieradło.
Śpiochy są idealne na noc, gdyż stopy dziecka nie zmarzną w czasie snu.
W pokoju utrzymuj temperaturę pomiędzy 16-20°C.
Daj dziecku jego ulubiony przedmiot taki jak: kocyk czy przytulanka, dzięki któremu będzie czuło się bezpiecznie.
• Czas przygotowania do snu nie powinien przekraczać 45 minut.

0
Background2-1920X660
Background3-1920X660
Background1-1920X660

PORTAL DLA MAM EVERYDAYME

Jako pierwszy/pierwsza odkryj nowe produkty P&G i marek partnerskich.
Czytaj porady, inspiracje i sprawdzone pomysły dotyczące zdrowia, urody i życia rodzinnego !
Otrzymuj bezpłatne produkty i próbki oraz inne nagrody, którymi możesz dzielić się ze znajomymi.
Zostań Ambasadorem EverydayMe

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz