Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Jak zmotywować się do ćwiczeń fizycznych

Jak zmotywować się do ćwiczeń fizycznych

0
Już wiesz, że tego właśnie chcesz – ćwiczyć. Potrzebuje tego twoje ciało, a także dusza. Co zrobić, aby znaleźć czas i energię na ćwiczenia?
1. Zacznij powoli. Od zaledwie 10 minut ćwiczeń. Stopniowo wydłużaj czas sesji do 30 minut a potem nawet do godziny.
2. Wybieraj takie ćwiczenia, które sprawiają ci przyjemność.
3. Nazwij możliwe przeszkody i wymówki. Bądź świadomy jak nazywa się twój wróg. Brak czasu? Pieniędzy? Rodzina? Absorbująca praca?
4. Zrób plan jak przechytrzyć wymówki. Jeśli to pieniądze, zamiast siłowni możesz wybrać bieganie w pobliskim parku. Nie masz czasu? Możesz wstawać 30 minut wcześniej. Zbyt deszczowo na jogging? Przygotuj kilka płyt DVD z aerobikiem.
5. Jeśli jesteś geniuszem wymówek, kiedy poczujesz, że zaczynasz się usprawiedliwiać, powiedz sobie: „Stop! Stop wymówkom! Chcę czuć się dobrze! A ćwiczenia pomagają mi czuć się dobrze! Wkładam sportowe buty i wychodzę biegać!”. Albo: „Od tej chwili przestaję marnować energię na tworzenie usprawiedliwień. Wykorzystuję ją do ćwiczeń”.
6. Jeśli cię na to stać, zatrudnij trenera. Jest to pomocne zwłaszcza na początku.
7. Znajdź partnera do ćwiczeń. To pomaga w motywowaniu się.
8. Bądź dla siebie wyrozumiały. Jeśli jednego dnia nie ćwiczysz, nie wyrzucaj sobie tego, tylko następnego zacznij od nowa.
9. Wizualizuj sobie siebie radosnego, szczupłego, zdrowego, pełnego życia człowieka. Takiego, jakim chcesz być dzięki ćwiczeniom. Pielęgnuj w sobie ten obraz. Podczas wizualizacji koncentruj się na tym jak się czujesz.
10. Podczas wizualizacji oddychaj głęboko, mając zamknięte oczy i uśmiechaj się. Rób tak zwłaszcza rano i przed snem.
11. Zadbaj o to, żeby się dobrze wysypiać.
12. Z radością witaj każdy dzień. Rano, po przebudzeniu, weź kilka oddechów, przeciągnij się, rozluźnij ciało i poczuj wdzięczność. Oto nastał nowy dzień, abyś cieszył się swoim sprawnym ciałem, szczupłym i zdrowym.
Bądź cierpliwy. Kilka dni a nawet tydzień lub dwa może minąć zanim odczujesz poprawę nastroju. Ale bądź pewien, jeśli będziesz wytrwały, to nastąpi. A nagrodą będzie Twoje dobre samopoczucie.
0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie