Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Ćwiczenia na brzuch i uda dla kobiet

Ćwiczenia na brzuch i uda dla kobiet

0
Jeśli będziesz sumienna i każdego dnia poświęcisz na te ćwiczenia kilka minut – efekty pojawią się szybciej, niż myślisz. Zacznij już dziś!

Wyćwicz swój biust

Proste ćwiczenie na mięśnie klatki piersiowej wykonuj w domu, na miękkim podłożu. Usiądź na podłodze i wyprostuj plecy. Nogi zegnij w kolanach. Unieś dłonie nad głowę, następnie w szybkim tempie rozkładaj ramiona na boki. Możesz też zginać i prostować ramiona naprzemiennie. Wykonaj 3 serie ćwiczenia po 15-20 powtórzeń. Ćwicz regularnie, najlepiej każdego dnia, a Twoje piersi staną się piękne!

Talia osy

W utrzymaniu szczupłej talii pomoże Ci ćwiczenie nazywane „deską”. Trening wykonywany bokiem może Ci sprawić nieco więcej trudności niż wymachy i ugięcia ramion. Wykonuj ćwiczenie na twardym podłożu. Ułóż się na boku. Unieś się i oprzyj ciężar ciała, tak by podtrzymywały je jedynie łokieć i stopa. Drugą ręką chwyć się pod bok. Spróbuj utrzymać równowagę chociaż przez 20 sekund. Powtórz ćwiczenie kilka razy. Postaraj się ćwiczyć codziennie. Z biegiem czasu na pewno uda Ci się je wykonać kilkunastokrotnie. Regularnie trenuj „deskę”, a jej rezultaty pozytywnie Cię zaskoczą!  Wzmocnisz efekt systematycznym masażem z dodatkiem kremu ujędrniającego.

Uda na medal 

Trenowanie fitnessowych wykroków to niezawodna metoda na wzmocnienie ud. Stań na twardym podłożu. W wyprostowanej pozycji wykonaj duży krok lewą nogą. Zegnij przy tym prawe kolano tuż nad powierzchnią podłogi. Spróbuj sięgnąć jak najniżej podłogi, tak jakbyś chciała jej dotknąć swoim ciałem. Po piętnastu powtórzeniach wykroku wykonaj to samo ćwiczenie na drugą stronę - wyprostowana zrób wykrok prawą nogą. Trzymaj się blisko podłogi, ćwicz pulsacyjnie, wzmacniając siłę nacisku. Powtórz 15 razy. Bądź cierpliwa! Dzięki regularnym ćwiczeniom Twoje uda wyraźnie zyskają na jędrności.

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie