Mój koszyk

Odnoszący sukcesy

Hourra

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Wiem co jeść, by być piękną i w dobrej formie

Wiem co jeść, by być piękną i w dobrej formie

0
Gdy chcesz mieć piękną cerę, poprawić samopoczucie i być w dobrej formie, zainteresuj się swoim codziennym… menu. Naukowcy potwierdzają, że odpowiednia dieta działa jako doskonały polepszacz nastroju i wspomaga działanie kosmetyków. Sprawdź, czy zadziała to także u Ciebie.
Dbasz o urodę, bo przecież kupujesz kosmetyki i pamiętasz o codziennej pielęgnacji. To wszystko ważne, ale wygląd i kondycja skóry zależy także od codziennej diety. Zadbaj, żeby była bogata w witaminy: A (odpowiada za regenerację skóry), B (wskazana jest przy ziemistej cerze), C i K (wzmacnia naczynka) oraz E (opóźnia starzenie się skóry). Sięgaj po owoce cytrusowe, marchew, jarmuż, brokuły i paprykę. Do urodowego menu wprowadź też ryby morskie (m.in. łosoś, makrela, śledź), orzechy włoskie i żółtka jaj, które są bogatym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i przyspieszają regenerację skóry oraz mają działanie przeciwzapalne.

W doskonałym humorze

Dopada Cię przygnębienie, zmęczenie i stres więc odruchowo sięgasz po słodycze. Poprawa nastroju będzie przez chwilę, a potem zmęczenie i rozdrażnienie powrócą z większą siłą. Takimi nastrojami rządzi mózg. Do „produkcji” serotoniny, czyli tzw. hormonu szczęścia niezbędny jest mu aminokwas tryptofan. Znajdziesz go np. w żółtym serze, szpinaku, jajkach, bananach, fasoli lub cukinii. Omlet ze szpinakiem szybciej i na dłużej poprawi Ci nastrój niż = ciastko. I jeszcze jest… zdrowszy! Na prawidłowe funkcjonowanie mózgu wpływ ma też m.in. selen. Aby nie spadał jego poziom powodując chandrę jedz (znowu!) ryby, owoce morza i wątróbkę. Za uczucie przemęczenia może być odpowiedzialny niedobór magnezu. Ratunkiem mogą być m.in. kasza gryczana i zielone warzywa, a między posiłkami pestki dyni albo słonecznika, sezam, migdały, kakao lub gorzka czekolada. Na poprawę humoru działają też zioła bazylia, ostropest plamisty lub napar z dziurawca.

I … dobrej formie
 
Do szczęścia potrzebne nam jeszcze ciało w dobrej formie. Dla wielu to podstawowy warunek dobrego samopoczucia. Niestety nie ma jednego, tajemniczego składnika, który sprawi, że będziemy mieć sylwetkę jak modelki Victoria’s Secret. Dzięki piramidzie zdrowego żywienia wiemy za to, że najwięcej powinniśmy jeść warzyw i owoców (w proporcji 75% do 25%) i kolejno: produktów zbożowych, kasz oraz nabiału, ryb, owoców morza i jajek. Ograniczamy natomiast czerwone mięso, tłuszcze zwierzęce, a także cukier. Naukowcy ustalili, że trzeba jeść w umiarkowanych porcjach 4-5 razy dziennie i nie zapominać o aktywności fizycznej. Taki duet decyduje o naszej formie. Wystarczy zacząć od aplikacji liczącej kroki. Na pewno prowadzą nas do lepszego samopoczucia.  

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie