Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Płaski brzuch w miesiąc

Płaski brzuch w miesiąc

0
Maj to doskonały czas, aby wziąć się do pracy nad swoim ciałem i latem wyglądać na plaży jak bogini. Dzięki naszym podpowiedziom w miesiąc spalisz tkankę tłuszczową z okolic brzucha.
Maj to doskonały moment, aby popracować nad swoim ciałem i latem wyglądać na plaży szałowo! Każda z nas marzy o płaskim brzuchu. Nie jest to jednak marzenie z kategorii tych, które nigdy się nie spełniają. Dzięki naszym podpowiedziom w miesiąc spalisz tkankę tłuszczową z okolic brzucha. Poznaj nasze wskazówki:

  1. Właściwa dieta. Przede wszystkim postaw na zdrową i zbilansowaną dietę. W żadnym wypadku nie głódź się, przyniesie to wręcz odwrotne efekty. Jedz regularnie, zapomnij o słodyczach czy słonych przekąskach. Postaw na dietę bogatą w warzywa i owoce, kasze, pełnoziarniste pieczywo. Nie zapominaj o kiszonkach, które na wiosnę potrafią dostarczyć organizmowi odpowiednich witamin. Jedz potrawy zawierające dużo białka. Warto wrócić do picia kefirów, zsiadłego mleka czy maślanki, bo mają dużo wapnia. Pij herbatkę z siemienia lnianego, które zawiera dużo błonnika i zapobiega wzdęciom. Nie zapominaj o odpowiednim nawadnianiu organizmu. Pij wodę mineralną albo niesłodzoną zieloną herbatę. Zrezygnuj ze słodzonych napojów oraz cukrów zawartych w wysokoprzetworzonych potrawach: dostarczają zbędnych kalorii. Nie pij alkoholu, to prawdziwa bomba kaloryczna! Już po kilku dniach poczujesz się lepiej, będziesz lepiej spać, wróci dawna energia.
  2. Ćwiczenia. Energię spożytkuj właściwie – zacznij regularnie ćwiczyć. Nie muszą to być wyczerpujące „brzuszki”, warto postawić na urozmaicone ćwiczenia, które wpłyną na dotlenienie całego organizmu. Wybierz typ aktywności, która jest Ci najbliższa – biegaj, pływaj, chodź na aerobik, ćwicz jogę – ważne jest, by robić to każdego dnia! Wystarczy 20-30 minut aktywności fizycznej, a od razu poczujesz, że Twój organizm jest lżejszy, brzuch bardziej płaski, sylwetka bardziej wyprostowana. To naprawdę działa!
  3. Zmiana stylu życia. Ruch pomoże ci zrzucić zbędny tłuszcz z okolic brzucha. Jeśli to możliwe, wybierz spacer do pracy zamiast jazdy samochodem lub autobusem. Zrezygnuj z windy, chodź po schodach! Codziennie w wolnym czasie graj z dziećmi w piłkę, baw się z nimi w berka, rób pajacyki – śmiej się przy tym dużo, to doskonałe ćwiczenie mięśni brzucha.
  4. Stosowanie odpowiednich kosmetyków. Wybieraj takie kremy, które poprawiają kondycję skóry – ujędrniają ją i nawilżają, a także pomagają spalać tłuszcz.
Płaski brzuch w miesiąc to nie lada wyzwanie, ale naprawdę nie ma rzeczy niemożliwych. Uwierz, że Ci się uda i z nową energią (oraz płaskim brzuchem) przywitasz lato!
0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie