Mój koszyk

Odnoszący sukcesy

Hourra

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Dbajmy o siebie. Dla siebie

Dbajmy o siebie. Dla siebie

0
Nie musisz biegać maratonów, skoro nie czujesz takiej potrzeby, ale nie musisz też spędzać czasu na fotelu czy kanapie przed telewizorem, tylko dlatego, że masz trochę więcej niż 20 lat. Aktywność nie oznacza katorżniczego wysiłku. Może, a nawet powinna, być przyjemnością.
Jak ruszyć się z fotela i odnaleźć w tym radość? Pomyśl co lubisz robić albo co zawsze chciałaś robić. Czy ma to związek z wyjściem z domu? Odpowiedź na te pytania podpowie Ci, jaki rodzaj aktywności Cię cieszy: systematyczna, sporadyczna, na powietrzu, w towarzystwie, czy raczej lubisz trening wyciszający. Już wiesz? Spróbuj zatem znaleźć rodzaj wysiłku fizycznego, który tym kryteriom odpowiada. Może klasyczna joga, bo jest precyzyjna i wymaga koncentracji. A może jej wersja na hamakach? Rower, bo zawsze znajdzie się jakaś górka, pod którą możesz podjechać. Aerobik w basenie? Nordic walking, a może slow running? Możliwości jest naprawdę wiele.  

Ruszaj się w swoim tempie

Skoro już wiesz czego chcesz, sprawdź, czy zdrowie pozwala Ci na taką aktywność. Zanim podejmiesz wyzwanie, warto zasięgnąć porady lekarza i zrobić podstawowe badania. Oczywiście jest to konieczne, kiedy odczuwasz jakiekolwiek dolegliwości kręgosłupa, serca czy innych organów. Jeśli nic Ci nie dolega i nie masz w planach ultramaratonu, zaczynaj od razu.

Solo, z najbliższymi lub z facebookowiczami

Potrzebujesz wsparcia, żeby wyjść z domu i zacząć trening? Może okaże się, że raz w tygodniu Twoja córka, sąsiadka także ma ochotę poruszać się. Może w inny dzień dołączy przyjaciółka albo mąż? Nie wstydź się zaproponować bliskim wspólnej aktywności. Na pewno dobrze to wpłynie nie tylko na waszą kondycję fizyczną, ale i na relacje. Wspólne pasje łączą, wzmacniają więzi. Nie musicie się ścigać, ważne, że jesteście obok siebie. Jeśli z jakichś względów towarzystwo bliskich nie wchodzi w rachubę, zajrzyj do Internetu, w okolicy na pewno znajdziesz grupę ludzi, którzy podobnie jak Ty potrzebują wspólnej aktywności. Facebook jest w tej materii nieocenioną skarbnicą wiedzy. Jeśli wolisz uprawiać sport sama, nic prostszego – włącz YouTuba, gdzie znajdziesz idealnego trenera.

Pakiet korzyści  

Kiedy już zaczniesz ćwiczyć, nie będziesz mogła przestać. Endorfiny zrobią swoje. Satysfakcja z tego, czego się dokonało jest bezcenna, a uśmiech to wartość dodana do smuklejszej sylwetki i lepszego samopoczucia. A kiedy dopadnie Cię zniechęcenie, gdy poczujesz, że brakuje Ci sił, daj sobie chwilę wytchnienia, naładuj akumulatory dobrą książką, ciepłą herbatą, masażem, a potem biegnij, płyń, jedź… Dbaj o siebie. Dla siebie.      

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie