Hura!

hooray

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci e-mail.

Zamknij

Mój koszyk

Twoje próbki

Wybierz próbkę do zamówienia

cashback

Sprawdź dostępne oferty dostosowane do Ciebie!

Wybierz swój adres wysyłki

Ćwiczenia na odchudzanie w domu

Dla Ciebie od Braun
cwiczenia-na-odchudzanie-w-domu
0
Chciałabyś być zgrabna i energiczna oraz nabrać siły bez chodzenia do klubu fitness? Dzięki ćwiczeniom, które można wykonywać w domu, to możliwe! Dbaj o figurę tam, gdzie Ci wygodnie - podpowiemy Ci, jak to robić.

Postanowiłaś zadbać o swoją figurę, ale na samą myśl o męczących wyprawach na siłownię Twój zapał przygasa? Podpowiemy Ci, jakiego rodzaju ćwiczeń potrzebujesz i jak je wykonywać, tak byś mogła wybrać, który plan treningów będzie dla Ciebie najodpowiedniejszy. Szybko, przystępnie, wygodnie i skutecznie!

Ćwiczenia cardio w domu

5 razy w tygodniu, przez co najmniej pół godziny wykonuj swoje ulubione ćwiczenia cardio. Rower, bieganie, skakanie na skakance, pływanie, aerobik, taniec, gry zespołowe (siatkówka, koszykówka) - wszystko, co przyspiesza bicie serca i pomaga skutecznie spalać tłuszcz. Jeżeli wybierasz się w plener, to zamiast siedzieć na trawie i zajadać się szaszłykami, pograj w dwa ognie. Ćwiczenia cardio dobrze jest połączyć z rozciąganiem i takimi aktywnościami, jak pilates i joga.

Wyskoki

Doskonałe ćwiczenie mięśni nóg i pośladków. Wykonaj przysiad nisko na nogach tak, by kolana znalazły się wyżej niż łokcie, i z tej pozycji wykonuj wyskoki w górę, ciężar ciała opierając na piętach. Ćwiczenie to wzmocni tylne mięśnie ud i pośladków. By osiągnąć upragniony rezultat wykonuj po 3 lub 4 serie po 15-20 wyskoków 2 do 4 razy w tygodniu.

Wchodzenie na stopień

Ćwiczenie to pozwoli Ci zaoszczędzić trochę czasu: możesz je wykonywać wszędzie tam, gdzie znajdziesz chociaż jeden stopień. W warunkach domowych może to być także niewysokie krzesełko. Ćwiczenie to angażuje wszystkie mięśnie nóg i pomaga pozbyć się cellulitu.
Postaw jedną stopę na stopniu i przenosząc na nią cały ciężar ciała dostaw do niej drugą stopę. A teraz wróć do poprzedniej pozycji, stawiając stopy na przemian z powrotem na ziemi. Wykonuj po 15 powtórzeń na każdą stronę.

Wygramy z cellulitem!

W walce ze „skórką pomarańczową" pomoże połączenie wszystkich ćwiczeń do wykonywania w domu: wyskoków, wchodzenia na stopień, oraz ćwiczeń siłowych i cardio. Nie bój się określenia „ćwiczenia siłowe". Wiele kobiet unika tego rodzaju treningu obawiając się nadmiernego przyrostu mięśni. To nieprawda, gdyż kobietom budowanie masy mięśniowej przychodzi trudniej, niż mężczyznom. Właściwie dobrane ćwiczenia nie spowodują rozrostu mięśni, a pomogą skuteczniej spalić tkankę tłuszczową. Warto też pamiętać, że największe spalanie kalorii ma miejsce już po treningu, podczas spoczynku, a przecież o tym właśnie marzy każda kobieta: by chudnąć, leżąc na kanapie! Zacznij uprawiać sport, a przekonasz się, że będziesz chudnąć nawet podczas odpoczynku!

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz