Mój koszyk

Odnoszący sukcesy

Hourra

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

5 sposobów na zwiększenie swojej pewności siebie dzięki odpowiedniej postawie ciała

5 sposobów na zwiększenie swojej pewności siebie dzięki odpowiedniej postawie ciała

0
Czasami wystarczy stanąć prosto, aby poczuć się pewnie – zobacz, jak dobra postawa może wpłynąć na Twoją pewność siebie.
Czeka cię rozmowa kwalifikacyjna? A może organizujesz przyjęcie urodzinowe dla swoich dzieci? Każda z nas potrzebuje czasem solidnej dawki pewności siebie. Eksperci twierdzą, że istnieje prosty sposób na to, by poczuć się bardziej pewnie, niezależnie od tego, jak bardzo jesteś zestresowana. Przeczytaj nasze wskazówki i dowiedz się, jak dobra postawa może zwiększyć Twoje poczucie pewności siebie. 
1. Dobra postawa ukryje Twoje zdenerwowanie.
Eksperci twierdzą, że gdy w sytuacjach stresowych dotykasz ręką szyi (zamiast siedzieć prosto z rękoma opartymi na kolanach), pokazujesz swoje zdenerwowanie (to reakcja odruchowa – nasi przodkowie w sytuacjach zagrożenia musieli chronić podatną na zranienia szyję). Gdy nie czujesz się pewnie, postaraj się trzymać ręce z dala od głowy. A jeżeli często sięgasz ręką w stronę głowy lub szyi z powodu łupieżu, wypróbuj szampon Head and Shoulders Classic Clean, dzięki któremu zapomnisz o białych płatkach na włosach i staniesz się bardziej pewna siebie.
 
2. Ludzie będą postrzegać Cię inaczej.
Gdy jesteśmy zdenerwowani, „kurczymy się w sobie” i robimy wszystko, aby nie zwracać na siebie uwagi. Jednak eksperci zgodnie twierdzą, że w nerwowych sytuacjach zdecydowanie lepiej sprawdza się postawa wyprostowana (ramiona ściągnięte do tyłu, plecy proste, broda uniesiona). Sprawia ona, że czujemy się bardziej pewni siebie, a ludzie z naszego otoczenia zaczynają poważnie traktować nas – i nasze zdanie. 
 
3. Właściwa osoba na właściwym miejscu.
Badania pokazują, że taka „pozytywna”, wyprostowana postawa sprawia, że sami zaczynamy postrzegać siebie w bardziej korzystnym świetle – osoby przyjmujące postawę wyprostowaną wyżej oceniają swoje własne umiejętności i kompetencje.
 
4. Będziesz mieć więcej energii.
Badania pokazują, że ćwiczenia rozciągające, wstanie z krzesła po długich godzinach siedzenia, a nawet siedzenie prosto poprawiają nam nastrój i dodają energii. Niektórzy twierdzą, że tego rodzaju ćwiczenia mogą również zredukować nasz poziom stresu, dlatego warto je wykonywać każdego dnia.
 
5. Będziesz lepiej oddychać.
Wyprostowana postawa pozwala naszym płucom pobierać większe ilości tlenu, dzięki czemu czujemy się bardziej zrelaksowani i pewni siebie. Teraz przeprowadzenie trudnej rozmowy albo wygłoszenie prezentacji to bułka z masłem!
 
Znasz inne przydatne wskazówki, które pomagają zwiększyć pewność siebie? Podziel się nimi w komentarzach!
 
0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie