Sposoby na dobry sen

Sposoby na dobry sen

Nie możesz spać? Przewracasz się z boku na bok do 3 nad ranem? Snujesz się przez pół nocy po domu? Niewystarczająca ilość snu ma ogromny wpływ na Twoje samopoczucie i wygląd. Poznaj kilka prostych wskazówek, które pomogą Ci przespać całą noc, wypocząć i poczuć się pięknie następnego ranka.


Większość kobiet jest w tym zgodna: jeśli nie czujemy się najlepiej od razu widać to na naszych twarzach, bez względu na to ile czasu spędzimy pieczołowicie nakładając makijaż. Naukowcy są zgodni, że zdrowy sen i odpowiednia ilość przespanych godziny determinują nasze samopoczucie i wygląd. Poniżej znajdziesz kilka rad, które pomogą Ci przespać całą noc i należycie przy tym odpocząć.

  1. Przestrzegaj harmonogramu: postaraj się zasypiać i budzić zawsze o tej samej porze. W ten sposób wypracujesz odpowiednie nawyki, a Twój organizm przyzwyczai się do prawidłowego cyklu dobowego. Twój dzień nieco się wydłuży, a Ty będziesz miała szansę więcej zrobić i być przy tym bardziej efektywną.
  2. Do niczego się nie zmuszaj: jeśli nie zaśniesz w ciągu 15 minut od momentu położenia się do łóżka, wstań i zajmij się czymś (tylko niech to nie będzie zbyt obciążająca aktywność). Połóż się spać dopiero wtedy, kiedy poczujesz się zmęczona.
  3. Uważaj na to co i ile jesz: uczucie przejedzenia może zaburzać Twój sen w takim samym stopniu jak uczucie głodu.
  4. Zadbaj o odpowiednie oświetlenie: ostatnie badania dowodzą, że spokojnie możesz korzystać z komputera lub tableta przed snem. Jeśli masz ochotę poczytać w łóżku, nie ma ku temu żadnych przeciwskazań. Pamiętaj tylko żeby nieco przyciemnić ekran komputera, albo zastąpić górne światło nocną lampką o łagodniejszej poświacie.
  5. Stwórz swój własny rytuał: niektóre z nas uwielbiają ułożyć się w ładnie zaścielonym łóżku, inne nie mogą obyć się bez gorącej kąpieli przed snem, a jeszcze inne praktykują medytację przed pójściem spać. Znajdź swój własny rytuał, który odpręży Cię przed snem i celebruj go każdego wieczoru.
  6. Zapomnij o pracy: Jeśli to konieczne sprawdzaj maile lub odpowiadaj na służbowe smsy co najmniej godzinę przed położeniem się spać. Nie myśl o pracy, kiedy już leżysz w łóżku.
  7. Zadbaj o komfort podczas okresu: badania dowodzą, że wiele kobiet cierpi na zaburzenia snu w czasie menstruacji. Wynika to z obaw przed ewentualnym przeciekaniem lub dyskomfortu związanego ze stosowaniem niewygodnych środków higienicznych powodujących podrażnienia lub otarcia. Mimo, że nie jesteś w stanie kontrolować ułożenia swojego ciała podczas snu, możesz obniżyć poziom stresu wybierając odpowiednie środki higieniczne. Np. cienkie podpaski, które świetnie dopasowują się do kształtów ciała, a przy tym zapewniają doskonałą ochronę przed przeciekaniem przez całą noc. Polecamy podpaski Naturella, które doskonale sprawdzają się w nocy: są superchłonne, cieniutkie, doskonale dopasowują się do kształtów ciała i zawierają balsam Dermacrem, który pielęgnuje delikatną skórę okolic intymnych i zapobiega podrażnieniom, kiedy śpisz.
  8. Przewietrz mieszkanie: przed pójściem spać otwórz szeroko okna (tak, nawet w zimie!) i dobrze przewietrz wszystkie pomieszczenia, w tym sypialnię. Tlen pomoże Ci się zrelaksować, odprężyć oraz wyciszyć ciało i umysł przed snem.
  9. Wyeliminuj hałas i intensywne światło: zaciągnij zasłony, załóż maseczkę na oczy i jeśli to konieczne włóż zatyczki do uszu. Dzięki temu światło latarni czy chrapanie partnera nie zmąci Twojego snu, a Ty będziesz mogła należycie wypocząć.
  10. Znajdź dla siebie odpowiednią poduszkę: jeśli rano budzisz się zmęczona, odczuwasz ból karku lub odrętwienie, winna jest Twoja poduszka! Twoja poduszka powinna mieć odpowiedni rozmiar i twardość, tak by dobrze podtrzymywała odcinek szyjny. Jeśli śpisz na boku, Twój nos powinien znajdować się w linii z resztą ciała, dlatego doskonale sprawdzi się w tym przypadku wyprofilowana poduszka ortopedyczna.
Naturella Pads Classic Night podpaski Miesiaczka SI00
Naturella Classic Night podpaski
(16)

Wypróbuj podpaski Naturella Classic Night

Odkryj teraz!

Zastosuj się do naszych rad, a szybko zauważysz, że poranki wcale nie muszą być upiorne. Poczuj się wypoczęta, zregenerowana i piękna – każdego dnia!

Przedstawione produkty

Potwierdź dane osobowe

Uzupełnij poniższe informacje, by ukończyć ten etap