Joga - ćwiczenia dla kobiet - część 2.

Joga - ćwiczenia dla kobiet - część 2.

Zawsze rano masz problemy ze wstawaniem?


Pozycja półksiężyca

Registration

Weź udział w EverydayMe i otrzymuj wyjątkowe oferty!

Weź udział w naszym programie

Przenieś prawą nogę do przodu i przejdź do szerokiego rozkroku. Weź głęboki wdech i przenieś ręce nad głowę, rozluźnij ramiona. Jeżeli możesz, połącz dłonie. Wciągnij brzuch. Ugnij prawe kolano, tak aby znalazło się tuż nad kostką, a lewa noga musi pozostać prosta i mocna. Wytrzymaj w tej pozycji przez 5 oddechów.

Rozciągnięty trójkąt, prawa strona
Połóż lewą dłoń obok wnętrza prawej stopy. Skręć ciało w prawą stronę, otwierając jednocześnie ramiona i klatkę piersiową. Ta pozycja pozwala rozciągać kręgosłup i poprawić krążenie. Napnij mięśnie brzucha i upewnij się, że lewa noga jest mocna. Wytrzymaj w tej pozycji przez 5 oddechów. Oprzyj obie ręce na macie. Dostaw prawą nogę do lewej i przejdź do pozycji deski, pozostań w tej pozycji i weź oddech. Następnie ugnij kolana i przejdź do pozycji pies z głową do góry. Podwiń palce, wyprostuj plecy i przejdź do pozycji pies z głową w dół.

Pozycja półksiężyca, lewa strona
Przenieś lewą nogę do przodu i przejdź do szerokiego rozkroku. Weź głęboki wdech i przenieś ręce nad głowę, rozluźnij ramiona. Jeżeli możesz, połącz dłonie. Wciągnij brzuch. Ugnij lewe kolano, tak aby znalazło się tuż nad kostką, a prawa noga musi pozostać prosta i mocna. Wytrzymaj w tej pozycji przez 5 oddechów.

Rozciągnięty trójkąt, lewa strona
Połóż prawą dłoń obok wnętrza lewej stopy. Skręć ciało w lewą stronę otwierając jednocześnie ramiona i klatkę piersiową. Ta pozycja pozwala rozciągać kręgosłup i pobudza krążenie, które poprawia kondycję całego ciała. Napnij mięśnie brzucha i upewnij się, że prawa noga jest mocna. Wytrzymaj w tej pozycji przez 5 oddechów. Oprzyj obie ręce na macie. Dostaw lewą nogę do prawej i przejdź do pozycji deski, pozostań w tej pozycji i weź oddech. Następnie ugnij kolana i przejdź do pozycji pies z głową do góry. Podwiń palce, wyprostuj plecy i przejdź do pozycji pies z głową w dół.

Pozycja krzesło



Weź wdech i unieś ręce nad głowę. Z wydechem ugnij nogi w kolanach, schodząc udami równolegle do podłogi, pochyl się do przodu, ciężar ciała przenieś na pięty. Łopatki ściągnij w dół. Dłonie skierowane kciukami na zewnątrz, wyciągnij przed siebie. Opuść kość ogonową. Pozostań w tej pozycji przez 5 głębokich oddechów. Nabierz powietrze, napnij mięśnie nóg, opuść ręce i przejdź do pozycji góry. Ta pozycja pozwala wzmocnić nogi, otworzyć ramiona oraz klatkę piersiową, a także rozgrzewa całe ciało. Możesz poczuć, jak z każdym oddechem Twoje ciało wypełnia energia.

Pozycja drzewo



Stań na macie. Zgiętą lewą nogę oprzyj na wewnętrznej stronie uda prawej nogi. Biodra trzymaj równo. Jeśli nie możesz utrzymać stopy we właściwej pozycji, złóż dłonie na wysokości serca. Możesz też jedną ręką podtrzymać ugiętą nogę, a drugą rękę trzymać na wysokości serca. Patrz przed siebie i zachowaj równowagę. Pozostań w tej pozycji przez 5 głębokich oddechów. Powoli opuść nogę i tę samą pozycję wykonaj, zginając prawą nogę. Pozycja ta wzmacnia nogi i pobudza świadomość.

Pozycja nieboszczyka
Ćwiczenia zakończ pełną relaksacją. Połóż się na plecach, rozluźnij ręce i nogi, dłonie wnętrzami skierowane do góry ułóż wzdłuż ciała. Zamknij oczy i poczuj, jak energia przepływa przez całe Twoje ciało. Po kilku oddechach powoli wstań. Jest to świetny sposób na udany początek dnia lub uzupełnienie zapasów energii. Rodzina z pewnością będzie czerpać garściami z Twojej superformy. Namaste!

Przeczytaj również:

Ćwiczenia na brzuch i uda dla kobiet
Jędrne piersi, płaski brzuch, wyrzeźbiona talia oraz smukłe uda to jedne z najważniejszych symboli Twojej kobiecości.

Potwierdź dane osobowe

Uzupełnij poniższe informacje, by ukończyć ten etap

Dowiedz się jak...

Jak utrzymać kable w należytym porządku

Nowoczesne mieszkania są wyposażone w coraz większą liczbę urządzeń elektrycznych, co przekłada się na plątaninę kabli w salonie, które wiją się po podłodze niczym elektryczne robaki. Pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Czytaj dalej

Jak pomalować usta w zaledwie 5 prostych krokach

Wyraziste usta są wiecznie modne. To znakomity i prosty sposób na zmianę wizerunku, a ponadto jeden z ważniejszych kobiecych atrybutów. Spróbuj maksymalnie wykorzystać naszą tajną broń kobiecą.

Czytaj dalej

Jak przygotować trzy napoje, które doskonale rozgrzeją Cię w czasie zimy

Kiedy zima daje się nam we znaki, nie ma nic lepszego niż gorący, rozgrzewający napój. Eleganckie kawiarnie posiadają w swojej ofercie bogaty wybór oryginalnie podanych kaw, które możesz również samodzielnie przygotować w domu. Doskonale rozgrzeją Cię podczas mroźnych, zimowych dni.

Czytaj dalej

kupując - pomagasz

ufundować nowe ubrania dla dzieci z domów diecka.

Towarzystwo Nasz Dam

Jak mogę dołączyć do akcji?

Pomaganie innym nigdy nie było łatwiejsze! Kupując środek piorący,
trzeba tylko sięgnąć po specjalne opakowanie Vizir.
Dzięki temu, dzieci z polskich
domów dziecka zyskają nowe ubrania. Przekonaj się, jak w czterech prostych krokach
ubrania trafią do najbardziej potrzebujących dzieci.

Kup oznaczone
produkty Vizir
Kup oznaczone produkty Vizir
Kupując, sponsorujesz
bony do sklepów
odzieżowych dla dzieci
z domów dziecka.
Kupując a sponsorujesz
Dzieci z domów dziecka
otrzymają bony
na zakup ubrań...
Dzieci z domów dziecka otrzymają bony na zakup ubrań...
...i zyskają szansę
na wybór i zakup
nowych ubrań
...i zyskają szansę na wybór i zakup nowych ubrań

Informacje o bonach

Każdemu dziecku wybranemu przez Towarzystwo Nasz Dom,
przekażemy bon o wartości 200 zł na zakup ubrań (w jednej z największych
sieci sklepów w Polsce). Dzieci będą miały okazję wybrać się do sklepów
i samodzielnie kupić wymarzone ubrania.