Ćwiczenia na zgrabne nogi

Ćwiczenia na zgrabne nogi

Wykonaj dwie serie po 12 powtórzeń każdego z naszych ćwiczeń. Możesz również wybrać dwie serie jednego ćwiczenia po 12 powtórzeń i wykonywać dodatkowo inne ćwiczenie.(Sprawdź ćwiczenia na płaski brzuch, mocne ramiona i jędrne uda).


1 - Zgrabne łydki i smukłe kostki

  1. Stań na brzegu stepu do ćwiczeń z lekko uniesionymi piętami.
  2. Podnieś jedną nogę do góry i balansując na drugiej nodze, napinaj i rozluźniaj mięsnie łydki, jednocześnie podnoś się i opuszczaj.
  3. Wykonaj serię ćwiczeń na jednej, a następnie na drugiej nodze.

2 - Głęboki opad w dół przy ścianie = jędrne uda

  1. Stań w rozkroku na szerokość bioder tyłem do ściany.
  2. Plecy oprzyj o ścianę i opuść się, aż do momentu kiedy Twoje uda będą równoległe od podłogi, a kolana znajdą się nad palcami stóp.
  3. Wytrzymaj w tej pozycji przez 1 minutę. Przy drugiej serii wydłuż czas do 90 sekund.

3 - Ćwiczenia wzmacniające nogi

Registration

Weź udział w EverydayMe i otrzymuj wyjątkowe oferty!

Weź udział w naszym programie
  1. Przejdź do pozycji startowej, tak jakbyś miała zamiar wystartować w biegu na czas.
  2. Napnij mięśnie brzucha i przenieś drugą nogę do przodu, tak żeby ta która była do tej pory ugięta, wyprostowała się.
  3. Gdy już złapiesz odpowiednie tempo ćwiczeń, możesz wykonywać jedną serię przez 30 sekund. Na kolejną serię ćwiczeń przeznacz 45 sekund.

4 - Napięta wewnętrzna strona ud

  1. Pomiędzy kolana włóż piłkę nożną i powoli wykonaj skłon w przód, jednocześnie utrzymując równowagę.
  2. Utrzymuj proste plecy, napięty i wciągnięty brzuch, a kolanami ściskaj piłkę.
  3. Powróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj kilka powtórzeń.

5 - Długie, zgrabne nogi

  1. Stań w rozkroku, nogi na szerokość bioder. Prawą nogę przenieś do tyłu i przejdź do wypadu w przód.
  2. Pozostając w tej pozycji unieś ręce nad głowę (nie napinaj ramion).
  3. Pochyl się do przodu i powoli oderwij prawą nogę od podłoża, tak aby Twoje palce u nóg i rąk znalazły się w jednej linii.
  4. Obciągnij palce u nóg, napnij mięśnie i wytrzymaj w tej pozycji tak długo jak będziesz mogła. Zdrowy styl życia to podstawa.

Potwierdź dane osobowe

Uzupełnij poniższe informacje, by ukończyć ten etap

Spróbuję, ale najważniejsza systematyczność..

  • Zgłoś

spróbujemy:)

  • Zgłoś

Najlepszą opcją jest zapisanie się na jakieś zorganizowane ćwiczenia np. aerobic. Zapłacisz, to będziesz mieć motywację by chodzić na zajęcia. Ja tak zrobiłam i jestem bardzo zadowolona z efektów.

  • Zgłoś

Muszę spróbować,tylko ile zapału starczy:-)

  • Zgłoś

jak na początek ćwiczenia są świetne

  • Zgłoś

Dowiedz się jak...

Jak utrzymać kable w należytym porządku

Nowoczesne mieszkania są wyposażone w coraz większą liczbę urządzeń elektrycznych, co przekłada się na plątaninę kabli w salonie, które wiją się po podłodze niczym elektryczne robaki. Pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Czytaj dalej

Jak pomalować usta w zaledwie 5 prostych krokach

Wyraziste usta są wiecznie modne. To znakomity i prosty sposób na zmianę wizerunku, a ponadto jeden z ważniejszych kobiecych atrybutów. Spróbuj maksymalnie wykorzystać naszą tajną broń kobiecą.

Czytaj dalej

Jak przygotować trzy napoje, które doskonale rozgrzeją Cię w czasie zimy

Kiedy zima daje się nam we znaki, nie ma nic lepszego niż gorący, rozgrzewający napój. Eleganckie kawiarnie posiadają w swojej ofercie bogaty wybór oryginalnie podanych kaw, które możesz również samodzielnie przygotować w domu. Doskonale rozgrzeją Cię podczas mroźnych, zimowych dni.

Czytaj dalej