Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Aby wyraźnie poprawić sylwetkę wykonuj ćwiczenia odchudzające lub ćwiczenia na mięśnie brzucha.


Zrób dwie serie podanych ćwiczeń, po dwanaście powtórzeń. Możesz też zaplanować skuteczny trening całego ciała, wybierając ulubione ćwiczenie z podanych poniżej pięciu opcji i wykonaj dwie serie po dwanaście powtórzeń wraz z innymi ćwiczeniami, które znajdziesz w naszych pozostałych artykułach (ćwiczenia kształtujące ręce, nogi i pośladki).

Ćwiczenie 1: miej talię osy

  1. Połóż się na plecach opierając prawą kostkę o lewe kolano. Podłóż lewą rękę pod głowę, a prawą wyprostuj wzdłuż ciała.
  2. Podnieś lewy łokieć w stronę prawego kolana. Wróć do pozycji wyjściowej.
  3. W jednej serii powtórz ćwiczenie dwanaście razy na obie strony ciała.

Ćwiczenie 2: płaski brzuch

  1. Połóż się na plecach opierając lewą piętę o palce prawej stopy. Podłóż lewą dłoń pod kark. Prawą ręką trzymaj ciężarek w górze.
  2. Napinając mięśnie brzucha podnieś z podłogi tylko ramiona. W tej pozycji spróbuj wytrzymać kilka sekund zanim wrócisz do pozycji wyjściowej. Po wykonaniu jednej serii powtórz ćwiczenie na dolne partie ciała.

Ćwiczenie 3: pozbądź się wałeczków na biodrach i wyszczuplij tułów

  1. Połóż się na prawym boku i wyprostuj stopy. Napnij pośladki i wciągnij brzuch.
  2. Oprzyj głowę na ramieniu. Aby utrzymać równowagę, lewą dłonią podeprzyj się z przodu.
  3. Lewą nogę podnieś do góry, aż poczujesz napięcie w mięśniach skośnych brzucha. Wytrzymaj w tej pozycji kilka sekund. Staraj się nie zginać nóg i utrzymać je w jednej płaszczyźnie z resztą ciała. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie dwanaście razy na obie strony.
Registration

Weź udział w EverydayMe i otrzymuj wyjątkowe oferty!

Weź udział w naszym programie

Ćwiczenie 4: wzmocnij wszystkie mięśnie tułowia

  1. To ćwiczenie w stylu Pilates, pamiętaj więc o równym oddechu. Połóż się na plecach z ugiętymi nogami. Rozstaw kolana na szerokość bioder. Zrób wydech, napnij i wciągnij brzuch jednocześnie przyciągając lewe kolano ponad biodrami do tułowia pod kątem 90 stopni.
  2. Przy kolejnym wydechu podnieś głowę i ramiona z podłogi i wyciągnij prawą rękę do lewego kolana. Drugą nogę wyprostuj ponad podłogą z następnym wydechem.
  3. Wróć do pozycji wyjściowej i wykonuj ćwiczenie naprzemiennie na obie strony.

Ćwiczenie 5: wzmocnij mięśnie brzucha

  1. Usiądź na podłodze z wyprostowanymi nogami. Wyciągnij ręce przed siebie.
  2. Bardzo powoli i płynnie opuszczaj plecy na podłogę, wyciągając ręce za głowę.
  3. Zrób wydech i wróć do pozycji wyjściowej.

© Gallo Images

Potwierdź dane osobowe

Uzupełnij poniższe informacje, by ukończyć ten etap

Monika

Monika

Zgłoszone

Pamiętajcie o treningu całego ciała. Mi w motywacji i ćwiczeniach pomaga trenerka i jej blog. Polecam artykuł na ten temat: http://trenerpersonalny-poznan.pl/2017/07/13/cwiczenia-na-miesnie-proste-brzucha/

  • Zgłoś

chyba trzeba poćwiczyć, może pomogą na bóle pleców w 8 godzinnym siedzeniu przy biurku

  • Zgłoś

Chyba zamienię moje 8 min abs na te ćwiczenia :) Jeszcze dziś zaczynam ;)

  • Zgłoś

Wyglądają efektownie więc od jutra zaczynam po skończonej pracy.

  • Zgłoś
Figa17

Figa17

Zgłoszone

Ćwiczenia sprawdzone i dają efekt :)

  • Zgłoś

Dowiedz się jak...

Jak utrzymać kable w należytym porządku

Nowoczesne mieszkania są wyposażone w coraz większą liczbę urządzeń elektrycznych, co przekłada się na plątaninę kabli w salonie, które wiją się po podłodze niczym elektryczne robaki. Pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Czytaj dalej

Jak pomalować usta w zaledwie 5 prostych krokach

Wyraziste usta są wiecznie modne. To znakomity i prosty sposób na zmianę wizerunku, a ponadto jeden z ważniejszych kobiecych atrybutów. Spróbuj maksymalnie wykorzystać naszą tajną broń kobiecą.

Czytaj dalej

Jak przygotować trzy napoje, które doskonale rozgrzeją Cię w czasie zimy

Kiedy zima daje się nam we znaki, nie ma nic lepszego niż gorący, rozgrzewający napój. Eleganckie kawiarnie posiadają w swojej ofercie bogaty wybór oryginalnie podanych kaw, które możesz również samodzielnie przygotować w domu. Doskonale rozgrzeją Cię podczas mroźnych, zimowych dni.

Czytaj dalej

Opinia o podpaskach Always Ultra

Opinia o podpaskach Always Ultra

"

Ciepły prysznic, relaks przed telewizorem i pewność z podpaskami Always w te trudne dni sprawiają, że czuję się dobrze. Odkąd używam Always (niezwykle chłonne) nie jestem już tak rozdrażniona i spięta, jak wcześniej. Wiem, że nowe podpaski, to pewność w każdej sytuacji!

"

przez Ambasadora
Alafi6

Opinia o podpaskach Always Ultra

Opinia o podpaskach Always Ultra

"

Moi znajomi są zachwyceni Always Ultra. Wszystkie przyjaciółki są zgodne, te podpaski to rewelacja! 100% chłonności, zabezpieczenia przed przeciekaniem, cena wspaniała, jakość!

"

przez Ambasadora
cedroa

kupując - pomagasz

ufundować nowe ubrania dla dzieci z domów diecka.

Towarzystwo Nasz Dam

Jak mogę dołączyć do akcji?

Pomaganie innym nigdy nie było łatwiejsze! Kupując środek piorący,
trzeba tylko sięgnąć po specjalne opakowanie Vizir.
Dzięki temu, dzieci z polskich
domów dziecka zyskają nowe ubrania. Przekonaj się, jak w czterech prostych krokach
ubrania trafią do najbardziej potrzebujących dzieci.

Kup oznaczone
produkty Vizir
Kup oznaczone produkty Vizir
Kupując, sponsorujesz
bony do sklepów
odzieżowych dla dzieci
z domów dziecka.
Kupując a sponsorujesz
Dzieci z domów dziecka
otrzymają bony
na zakup ubrań...
Dzieci z domów dziecka otrzymają bony na zakup ubrań...
...i zyskają szansę
na wybór i zakup
nowych ubrań
...i zyskają szansę na wybór i zakup nowych ubrań

Informacje o bonach

Każdemu dziecku wybranemu przez Towarzystwo Nasz Dom,
przekażemy bon o wartości 200 zł na zakup ubrań (w jednej z największych
sieci sklepów w Polsce). Dzieci będą miały okazję wybrać się do sklepów
i samodzielnie kupić wymarzone ubrania.