Ćwiczenia na brzuch i uda dla kobiet

Ćwiczenia na brzuch i uda dla kobiet

Jędrne piersi, płaski brzuch, wyrzeźbiona talia oraz smukłe uda to jedne z najważniejszych symboli Twojej kobiecości. Zadbaj o nie już dziś! Dzięki niewielkiemu, ale regularnemu wysiłkowi będą cieszyły Cię pięknym wyglądem na długie lata. Oto trzy łatwe ćwiczenia, dzięki którym utrzymanie formy będzie dla Ciebie przyjemnością!


Wyćwicz swój biust

Proste ćwiczenie na mięśnie klatki piersiowej wykonuj w domu, na miękkim podłożu. Usiądź na podłodze i wyprostuj plecy. Nogi zegnij w kolanach. Unieś dłonie nad głowę, następnie w szybkim tempie rozkładaj ramiona na boki. Możesz też zginać i prostować ramiona naprzemiennie. Wykonaj 3 serie ćwiczenia po 15-20 powtórzeń. Ćwicz regularnie, najlepiej każdego dnia, a Twoje piersi staną się piękne!

Talia osy

Registration

Weź udział w EverydayMe i otrzymuj wyjątkowe oferty!

Weź udział w naszym programie

W utrzymaniu szczupłej talii pomoże Ci ćwiczenie nazywane „deską”. Trening wykonywany bokiem może Ci sprawić nieco więcej trudności niż wymachy i ugięcia ramion. Wykonuj ćwiczenie na twardym podłożu. Ułóż się na boku. Unieś się i oprzyj ciężar ciała, tak by podtrzymywały je jedynie łokieć i stopa. Drugą ręką chwyć się pod bok. Spróbuj utrzymać równowagę chociaż przez 20 sekund. Powtórz ćwiczenie kilka razy. Postaraj się ćwiczyć codziennie. Z biegiem czasu na pewno uda Ci się je wykonać kilkunastokrotnie. Regularnie trenuj „deskę”, a jej rezultaty pozytywnie Cię zaskoczą!  Wzmocnisz efekt systematycznym masażem z dodatkiem kremu ujędrniającego.

Uda na medal 

Trenowanie fitnessowych wykroków to niezawodna metoda na wzmocnienie ud. Stań na twardym podłożu. W wyprostowanej pozycji wykonaj duży krok lewą nogą. Zegnij przy tym prawe kolano tuż nad powierzchnią podłogi. Spróbuj sięgnąć jak najniżej podłogi, tak jakbyś chciała jej dotknąć swoim ciałem. Po piętnastu powtórzeniach wykroku wykonaj to samo ćwiczenie na drugą stronę - wyprostowana zrób wykrok prawą nogą. Trzymaj się blisko podłogi, ćwicz pulsacyjnie, wzmacniając siłę nacisku. Powtórz 15 razy. Bądź cierpliwa! Dzięki regularnym ćwiczeniom Twoje uda wyraźnie zyskają na jędrności.

Potwierdź dane osobowe

Uzupełnij poniższe informacje, by ukończyć ten etap

Popieram ŹE systematyczne ćwiczenia to droga do dukcesu

  • Zgłoś

super ćwiczenia, jak tylko szczęśliwie urodzę i dojdę do sobie to także zaczynam ćwiczyć. Będę się inspirować :)

  • Zgłoś

super ćwiczenia od dziś je także włączam do swoich krótkich treningów ;) polecam znaleźć w sieci ćwiczenia na uda w 5 minut, sama je wykonuje i po kilku tygodniach widać efekty.

  • Zgłoś

Trzeba się ruszać! Wiosna coraz bliżej..

  • Zgłoś

wypróbuję :)

  • Zgłoś

Dowiedz się jak...

Jak utrzymać kable w należytym porządku

Nowoczesne mieszkania są wyposażone w coraz większą liczbę urządzeń elektrycznych, co przekłada się na plątaninę kabli w salonie, które wiją się po podłodze niczym elektryczne robaki. Pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Czytaj dalej

Jak pomalować usta w zaledwie 5 prostych krokach

Wyraziste usta są wiecznie modne. To znakomity i prosty sposób na zmianę wizerunku, a ponadto jeden z ważniejszych kobiecych atrybutów. Spróbuj maksymalnie wykorzystać naszą tajną broń kobiecą.

Czytaj dalej

Jak przygotować trzy napoje, które doskonale rozgrzeją Cię w czasie zimy

Kiedy zima daje się nam we znaki, nie ma nic lepszego niż gorący, rozgrzewający napój. Eleganckie kawiarnie posiadają w swojej ofercie bogaty wybór oryginalnie podanych kaw, które możesz również samodzielnie przygotować w domu. Doskonale rozgrzeją Cię podczas mroźnych, zimowych dni.

Czytaj dalej