Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Uroda – 4 ćwiczenia przeciwzmarszczkowe

uroda-4-cwiczenia-przeciwzmarszczkowe
0
Czy uśmiech może pomóc w walce ze zmarszczkami?

W przeciwieństwie do tego, co się powszechnie sądzi, 3 minuty uśmiechu dziennie pomogą unieść skórę szyi, zwiększyć napięcie ust oraz wzmocnić policzki. Wypróbuj 4 proste ćwiczenia, by przywrócić swojej twarzy promienny uśmiech zanim nadejdzie lato!

Co powinnaś wiedzieć

Właściwa postawa:
• Stań przed lustrem.
• Wyprostuj plecy, a ramiona ściągnij do tyłu.
• Weź głęboki oddech.

Właściwa częstotliwość:
• Rozpocznij od wykonywania ćwiczenia raz dziennie.
• Jeśli jest to ćwiczenie związane z pielęgnacją skóry, wykonuj je raz lub dwa razy w tygodniu.

Wyśmiewanie samogłosek (2 minuty)
• To ćwiczenie polega na dokładnym wymawianiu zestawów samogłosek w czasie, gdy się śmiejesz.
• Zanim zaczniesz, weź głęboki oddech.
• Powtórz ćwiczenie 3 razy.

Korzyści: Unosi szyję oraz wzmacnia kąciki ust.

Jak ryba (3 minuty)
• Wciągnij policzki tak, aby usta uformowały się w kształt cyfry 8 (jakbyś naśladowała pyszczek ryby).
• Wytrzymaj w ten sposób 10 sekund.
• Powtórz ćwiczenie 20 razy.
Korzyści: Napina policzki oraz usta, a także przywraca pierwotny kształt niższym partiom twarzy.

Nacisk na usta (3 minuty)
• Zaciśnij usta tak, by dotknęły zębów.
• Zastosuj niewielki nacisk i rozciągnij je tak szeroko, jak tylko możesz.
• Zanim rozluźnisz wszystkie mięśnie, utrzymaj nacisk przez kolejne 20 sekund.
• Ćwiczenie wykonaj dwanaście lub więcej razy.
Korzyści: Skutecznie zapobiega opadaniu skóry w pobliżu ust i podkreśla uśmiech.

Pocałunek (2 minuty)
• Wydmij usta maksymalnie do przodu - tak, jakbyś chciała kogoś pocałować.
• Utrzymaj usta w tej pozycji tak długo, jak to możliwe (około 30 sekund). Maksymalną skuteczność uzyskuje się poprzez położenie palców na wydętych ustach i naciskanie ich, co jeszcze bardziej wzmacnia mięśnie wokół ust.
• Powtórz ćwiczenie 4 razy.
Korzyści: Wzmacnia usta i wygładza zmarszczki wokół nich.

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie