Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Ćwiczenia na szczupłe nogi

cwiczenia-na-szczuple-nogi
0
W miesiąc możesz zmienić swoje nogi i uda. Przedstawiamy miesięczny program ćwiczeń, który pozwoli Ci cieszyć się zabójczo zgrabnymi nogami!



Plan: 
Wskocz na swój rower i zacznij się ruszać! Krótka przejażdżka i 30 minut ćwiczeń na zgrabne nogi dziennie pozwolą ujędrnić uda, uwydatnić łydki oraz sprawią, że poczujesz się swobodnie w każdej sukience czy spódnicy.



Krok pierwszy: Skacz! Prawdopodobnie nie korzystałaś ze skakanki od czasów szkoły. Pamiętaj, że skakanka wzmacnia mięśnie całego ciała. W ciągu 10 minut skakania możesz spalić aż 135 kalorii.



Krok drugi: Rozciągaj się przynajmniej 15 minut każdego dnia. Dzięki rozciąganiu Twoje ciało pozostanie gibkie, a Ty unikniesz bolesnych zakwasów. Skup się zwłaszcza na: pośladkach, udach, mięśniach tylnych uda, łydkach i kostkach.



Krok trzeci: Wypady to prosty, ale niezwykle skuteczny sposób na jędrne uda i pośladki. Wyprostuj tułów, ramiona wyciągnij do tyłu, a brodę unieś do góry. Zrób krok do przodu, a następnie przejdź do klęku, obniżając biodra do momentu, aż kolana będą ugięte pod kątem 90 stopni. Wykonaj 2 serie po 15 powtórzeń na każdą nogę.



Krok czwarty: Przysiady to doskonałe ćwiczenia rozwijające mięśnie i wzmacniające nogi. Rozstaw nogi na szerokość ramion i wyprostuj plecy. Powoli pochylaj się do przodu, aż do osiągnięcia pozycji zbliżonej do pozycji siedzącej (lub tak mocno, jak możesz). Jeżeli masz problem z utrzymaniem równowagi, wyciągnij ręce przed siebie. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie 15 razy w 2 seriach.



Krok piąty: Zataczanie kół nogami w pozycji leżącej pozwala nie tylko na rozciągnięcie mięśni nóg, ale również na wzmocnienie mięśni pleców i brzucha. Aby wykonać to klasyczne ćwiczenie rozciągające, połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Podnieś nogi i ustaw je pod kątem 90 stopni w stosunku do ciała, wykonaj dziesięć kółek zgodnie z ruchem wskazówek zegara i dziesięć kolejnych w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Nogi utrzymuj w niewielkiej odległości od siebie.



Po: Oto nasz sposób na zgrabne nogi. Jednak nie zapomnij, że możesz o nie dodatkowo zadbać, używając żeli do golenia Gillette SatinCare oraz maszynek Venus, które nadadzą skórze Twoich nóg jedwabistą gładkość.

 

Przeczytaj również:

Jak zadbać o nogi?

 

 

0

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie