Mój kosz

Odnoszący sukcesy

Hourra

Wybierz swój adres wysyłki

Brawo!

brawo

Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy Ci wiadomość e-mail.

Blisko

Wysyłanie zakończone!

brawo

Twój paragon jest obecnie przetwarzany. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem statusu żądania.

Przejdź do zakupów

Zapisz kupony przed przystąpieniem do zakupów u autoryzowanego sprzedawcy . Pamiętaj, żeby zachować paragon!

Zeskanuj paragon

Seminarium

Użyj telefonu komórkowego, aby zrobić zdjęcie paragonu i wysłać je w ciągu 15 dni.

Poproś o zwrot

Jak tylko Twój paragon zostanie zatwierdzony, możesz ubiegać się o zwrot gotówki. Kliknij Rozumiem, aby rozpocząć.

Klikając ikonkę Rozumiem, akceptujesz Nasz regulamin.

Rozumiem

Możesz śledzić wszystkie swoje oszczędności, przechodząc do Moje konto

Jak jeść zdrowiej i wydawać mniej

jak-jesc-zdrowiej-i-wydawac-mniej
0
Niewielkie zmiany w diecie mogą znacząco wpłynąć zarówno na stan Twojego zdrowia jak i na stan portfela.
jak-jesc-zdrowiej-i-wydawac-mniej-1

Porannego tosta nie smaruj dżemem, tylko pastą z rozgniecionego, dojrzałego banana, a smak kanapki podkreśl awokado, rezygnując z majonezu. Nie kupuj drogich jogurtów owocowych, które często są dosładzane, zamiast nich wybierz duży jogurt grecki i dodaj do niego tanie owoce sezonowe (pokrojone lub zmiksowane w blenderze). Jeśli lubisz przekąski, mrożone słodkie desery możesz zastąpić mrożonymi krążkami banana. Wystarczy, że pokroisz dojrzałego banana, włożysz do woreczka i zamrozisz. Przygotowując jajka postaraj się urozmaicić je zielonymi dodatkami. Szpinak doskonale pasuje do jajecznicy, brokuły idealnie urozmaicą omlet, a grillowane szparagi można jeść z jajkami na miękko.

jak-jesc-zdrowiej-i-wydawac-mniej-2

Nic tak nie poprawia nastroju jak filiżanka dobrej kawy. Ale jakim kosztem? Pyszna kawa z mlekiem i syropem, jaką zamawiasz w kawiarni, może zawierać tyle samo kalorii co cheeseburger! Ale nie martw się, nie musisz pić tylko wody. Herbata i czarna kawa bez dodatku syropów smakowych pozwalają oszczędzać pieniądze i nie dodają kalorii. Pamiętaj tylko, żeby stosować chude mleko i zrezygnuj z cukru i śmietanki. Do koktajli dodawaj wodę sodową. Napoje przygotowuj z wody gazowanej z dodatkiem plasterków pomarańczy, cytryny, czy mięty. Na zdrowie!

jak-jesc-zdrowiej-i-wydawac-mniej-3

Zamierzałaś zjeść tylko jedno ciasteczko, tymczasem zanim się zorientowałaś, zniknęła połowa paczki. To bardzo niezdrowe, a dodatkowo szkodliwe dla portfela. Podjadanie często wynika z nieprawidłowych nawyków w porach posiłków. Zbyt długie przerwy między posiłkami mogą doprowadzić do spadku poziomu cukru we krwi, odpowiadają za różne zachcianki i skłaniają do kupowania drogich, gotowych przekąsek. Ale możesz temu zapobiec. Miej w torebce małe pudełeczko z mieszanką nasion, orzechów i suszonej żurawiny – zawierają zdrowe składniki odżywcze i stanowią zdrową przekąskę. Jeśli masz ochotę na coś bardziej sycącego, wybierz bułeczkę z pełnego ziarna z masłem orzechowym. A w domu przygotuj własny popcorn. Z pełnego ziarna oczywiście, dzięki czemu nie przesadzisz z ilością cukru i soli. Smacznego!

jak-jesc-zdrowiej-i-wydawac-mniej-4

We wszystkich przetworach i wypiekach zmniejsz ilość cukru o jedną trzecią, albo nawet o połowę (nie dotyczy to dżemu, ciastek bezowych i lodów). Zmieniaj rodzaje mąki: mąka gryczana czy orkiszowa zawiera dużo błonnika, a gryczana jest dodatkowo bezglutenowa. Źródłem białka i błonnika niech będą nasiona lnu, chia czy maku. Do ciastek i babeczek dodawaj słodkie warzywa, np. buraki, cukinie i dynie, po rozdrobnieniu na surowo. Sporo zaoszczędzisz, jeśli będziesz piec w domu chleb, a dodatkowo będziesz dokładnie znała wszystkie jego składniki. I nie przejmuj się brudnymi naczyniami – w zmywaniu pomoże Ci płyn do zmywania Fairy, z którym usuwanie nawet najtrudniejszych zabrudzeń po upieczonym cieście nie stanowi problemu.

Masz pomysł jak jeść zdrowo i tanio? Podziel się nim!

jak-jesc-zdrowiej-i-wydawac-mniej-5

Zamierzałaś zjeść tylko jedno ciasteczko, tymczasem zanim się zorientowałaś, zniknęła połowa paczki. To bardzo niezdrowe, a dodatkowo szkodliwe dla portfela. Podjadanie często wynika z nieprawidłowych nawyków w porach posiłków. Zbyt długie przerwy między posiłkami mogą doprowadzić do spadku poziomu cukru we krwi, odpowiadają za różne zachcianki i skłaniają do kupowania drogich, gotowych przekąsek. Ale możesz temu zapobiec. Miej w torebce małe pudełeczko z mieszanką nasion, orzechów i suszonej żurawiny – zawierają zdrowe składniki odżywcze i stanowią zdrową przekąskę. Jeśli masz ochotę na coś bardziej sycącego, wybierz bułeczkę z pełnego ziarna z masłem orzechowym. A w domu przygotuj własny popcorn. Z pełnego ziarna oczywiście, dzięki czemu nie przesadzisz z ilością cukru i soli. Smacznego!

0
10.00
Kup Fairy Platinium Plus a zwrócimy Ci 10 zł (dotyczy wszystkich rozmiarów opakowań)
Background2-1920X660
Background3-1920X660
Background1-1920X660

PORTAL DLA MAM EVERYDAYME

Jako pierwszy/pierwsza odkryj nowe produkty P&G i marek partnerskich.
Czytaj porady, inspiracje i sprawdzone pomysły dotyczące zdrowia, urody i życia rodzinnego !
Otrzymuj bezpłatne produkty i próbki oraz inne nagrody, którymi możesz dzielić się ze znajomymi.
Zostań Ambasadorem EverydayMe

Dodaj komentarz

Myślimy, że polubisz

Zgoda na pliki cookie