Dieta na wakacje

Dieta na wakacje

Po całym wysiłku włożonym w odchudzanie stwierdziłaś, że zasługujesz na wakacyjny wypad, jednak szwedzki bufet i inne kulinarne pokusy mogą zniweczyć Twoje starania.


Oto kilka zasad dotyczących wakacyjnej diety, które pomogą Ci temu zapobiec.

Nie nakładaj zbyt dużo jedzenia na talerz: Podczas urlopu najgorsze są szwedzkie bufety i talerze pełne jedzenia. Nawet gdybyś wzięła tylko jedną łyżkę każdego z zaserwowanych dań i tak nie zdołasz zjeść wszystkiego. Nie przesadzaj, zostaw coś na jutro.

Nie nakładaj wszystkich dań na talerz jednocześnie: Przeważnie chcesz delektować się wszystkim jednocześnie: zupą, sztuką mięsa – a zanim się obejrzysz, uzbrojona w widelec sięgasz już po deser. Kiedy zjadasz słodycze na pusty żołądek, szybko wzrasta poziom cukru we krwi, który następnie spada, a Ty znowu jesteś głodna. Dlatego też posiłek w ramach diety na wakacje rozpoczynaj od zupy, sałatki, mięsa czy innych produktów z niskim indeksem glikemicznym. Jeśli po ich zjedzeniu nadal masz ochotę na coś słodkiego, zjedz deser.

Pij dużo wody: Woda uchroni Cię przed zatrzymaniem płynów w organizmie i podjadaniem. Wypijaj minimum 2 litry wody dziennie. To prosty sposób na poskromienie apetytu.

Registration

Weź udział w EverydayMe i otrzymuj wyjątkowe oferty!

Weź udział w naszym programie

Nie zapominaj o ćwiczeniach: Brak ćwiczeń to jeden z grzechów głównych podczas urlopu. Godzinny wieczorny spacer pozwoli Ci nie tylko spalić dodatkowe 450-500 kalorii, ale również doda energii i poprawi Twój nastrój, stanowi więc idealny dodatek do diety na wakacje. Rano, jeszcze przed śniadaniem, spakuj do torby butelkę wody i wraz z rodziną również udaj się na spacer. Podczas spaceru będziecie mogli podziwiać okoliczne widoki, a zmęczenie tylko doda Ci urody. Jak to mówią: Chcesz być piękna, musisz trochę cierpieć.

Wybieraj tylko zdrowe przekąski: Między posiłkami nie objadaj się kalorycznymi przekąskami, takimi jak lody czy ciasta. Zastąp je zdrowymi propozycjami, do których z pewnością zaliczają się: orzechy laskowe, włoskie i migdały. Nie daj się zwieść przekonaniu, że garść orzechów wpłynie na wzrost Twojej wagi, ponieważ indeks glikemiczny orzechów ma niską wartość; prawdą natomiast jest to, że orzechy są bardzo zdrowe i zapewniają uczucie sytości na długo, dlatego warto je uwzględnić w wakacyjnej diecie.

Potwierdź dane osobowe

Uzupełnij poniższe informacje, by ukończyć ten etap

U mnie to trudny temat. Na co dzień jestem diecie. Takiej fachowej rozpisanej przez dietetyka. Kiedy więc jadę na wakacje trochę tracę orientację. Nie za bardzo wiem co jeść i w jakich ilościach. Poza tym hotele oferują trzy posiłki dziennie a ja mam w diecie 5. I tu też trochę tracę orientację. Te porady wydają się być sensowne. Na pewno skorzystam z nich za dwa tygodnie. :)

  • Zgłoś

Dowiedz się jak...

Jak utrzymać kable w należytym porządku

Nowoczesne mieszkania są wyposażone w coraz większą liczbę urządzeń elektrycznych, co przekłada się na plątaninę kabli w salonie, które wiją się po podłodze niczym elektryczne robaki. Pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Czytaj dalej

Jak pomalować usta w zaledwie 5 prostych krokach

Wyraziste usta są wiecznie modne. To znakomity i prosty sposób na zmianę wizerunku, a ponadto jeden z ważniejszych kobiecych atrybutów. Spróbuj maksymalnie wykorzystać naszą tajną broń kobiecą.

Czytaj dalej

Jak przygotować trzy napoje, które doskonale rozgrzeją Cię w czasie zimy

Kiedy zima daje się nam we znaki, nie ma nic lepszego niż gorący, rozgrzewający napój. Eleganckie kawiarnie posiadają w swojej ofercie bogaty wybór oryginalnie podanych kaw, które możesz również samodzielnie przygotować w domu. Doskonale rozgrzeją Cię podczas mroźnych, zimowych dni.

Czytaj dalej