Co jeść podczas odchudzania

Co jeść podczas odchudzania?

Odchudzanie nie jest proste i aby je sobie ułatwić, zawsze przechowuj w lodówce przydatne składniki.


Podpowiadamy co warto jeść podczas odchudzania!

Zastąp masło
Zamiast masła używaj tłuszczów roślinnych takich jak: olej czy margaryna (mają niską zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych i nie przyczyniają się do wzrostu poziomu tzw. złego cholesterolu). Zarówno olej, jak i margaryna mogą być używane do gotowania i pieczenia, a co za tym idzie – nadal będziesz mogła wypiekać pyszne ciasteczka dla Twojej rodziny.

Przygotuj przekąski
Zawsze pod ręką miej dużo świeżych, warzywnych przekąsek, które można jeść podczas odchudzania. Młode marchewki, rzodkiewka i pomidorki cherry to świetne i wygodne przekąski, ponieważ nie trzeba ich obierać. Dobrą propozycją są również pokrojone różyczki kalafiora lub brokułu. Kupuj odtłuszczone lub beztłuszczowe produkty mleczne. Jogurt, ser, serek topiony, mleko zwykłe i smakowe oraz lody są dostępne w wersji odtłuszczonej lub beztłuszczowej

Registration

Weź udział w EverydayMe i otrzymuj wyjątkowe oferty!

Weź udział w naszym programie

Spersonalizuj swoją dietę
Nie unikaj octu, ziół (świeżych lub mrożonych), reliszu, przypraw w płynie (sosu sojowego, octu, oleju aromatyzowanego chili), sals, pikli i przypraw, ponieważ nadadzą one potrawom smaku, nie podnosząc jednocześnie kaloryczności posiłków.

Postaw na pełne ziarno
Do codziennej diety warto włączyć produkty pełnoziarniste. Pełnoziarniste płatki są doskonałe na śniadanie, rano z pełnoziarnistego chleba przygotujesz smaczne tosty, z kolei brązowy ryż, pełnoziarnisty makaron czy komosa ryżowa są znakomitą propozycją na kolację czy lunch. Swoje wysiłki w odchudzaniu nagradzaj smacznymi, organicznymi owocami i warzywami. Z pewnością szybko zapomnisz o makaronie czy czekoladzie.

Potwierdź dane osobowe

Uzupełnij poniższe informacje, by ukończyć ten etap

Kochane kobietki ja osobiście jestem na diecie dokładnie od 14 lipca tego roku ważyłam 75 kg i już nie mogłam patrzeć na siebie, męczyłam się szybko,źle się czułam .Postanowiłam to zmienić jem 4 razy dziennie, stałe pory posiłków to dla mnie świętość-odrzuciłam ziemniaki, słodycze,smarowanie pieczywa różnymi masłami czy margarynami, białe pieczywo.Nie ćwiczę bo nie mam czasu pracuję zawodowo dziennie po 8-10 godzin a po pracy dom i mała córeczka, więc same rozumiecie.Efekt -10 kg mniej na dziś:)

  • Zgłoś

podstawy kazdej diety tylko najgorsze ze na efekty trzeba czekac i czekac bardzo dobrze jest dodac do kazdej diety jaka stosujemy cwiczenia duzo ruchu chocby spacery.... ahhhh gdzie ta moja wytrwalosc

  • Zgłoś

w diecie najbardziej brakuje mi wytrwałości

  • Zgłoś
Tyna7

Tyna7

Zgłoszone

Niestety dieta nie dla każdego. Np. przy chorobie Hashimoto z diety trzeba wykluczyć gluten i laktozę, jeść 5 posiłków dziennie i dużo się ruszać (czytaj: ćwiczyć).

  • Zgłoś

A ja życzę wytrwałości wszystkim odchudzającym się, nie katujcie się zbytnio tymi dietami, więcej ćwiczeń, ruchu i ....."czułości z ukochanym" :-) powodzenia

  • Zgłoś

Dowiedz się jak...

Jak utrzymać kable w należytym porządku

Nowoczesne mieszkania są wyposażone w coraz większą liczbę urządzeń elektrycznych, co przekłada się na plątaninę kabli w salonie, które wiją się po podłodze niczym elektryczne robaki. Pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Czytaj dalej

Jak pomalować usta w zaledwie 5 prostych krokach

Wyraziste usta są wiecznie modne. To znakomity i prosty sposób na zmianę wizerunku, a ponadto jeden z ważniejszych kobiecych atrybutów. Spróbuj maksymalnie wykorzystać naszą tajną broń kobiecą.

Czytaj dalej

Jak przygotować trzy napoje, które doskonale rozgrzeją Cię w czasie zimy

Kiedy zima daje się nam we znaki, nie ma nic lepszego niż gorący, rozgrzewający napój. Eleganckie kawiarnie posiadają w swojej ofercie bogaty wybór oryginalnie podanych kaw, które możesz również samodzielnie przygotować w domu. Doskonale rozgrzeją Cię podczas mroźnych, zimowych dni.

Czytaj dalej